Jump to content
Annons

Samson C-control


Lui

Recommended Posts

Köpte nyss en Samson C-control för att få mer kontroll på mina monitorer. Det första jag upptäcker är att potten till hörslursförstärkaren är kass, glappar och ger max uteffekt på ena kanalen. Vidare blir den efter en ganska kort stund relativt varm, någon som känner igen det eller är min enhet bara allmänt kass?

Funderar nu över att byta ner mig till en Behringer, kostar väl 1/3 av priset och kan inte tänka att den har sämre kvalitet än min Samson i varje fall. -besviken- Finns det fler alternativ att välja mellan tro?

Redigerat av Lui
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja, Big Knob hade ju inte varit fel, men den kostar ju lite väl mycket för mitt ändamål :/

Jag får väl lämna in min också, som sagt är det ju fabriksfel i potten, trist.

Är min enhet kass, eller skall man inte kunna skicka signal ut till A, B, C utgångarna samtidigt? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur stor är sannolikheten att när jag byter den gamla till en ny enhet att samma glapp uppträder, fast denna gången på en annan potentiometer?!

Måste nog dela ut ett ordentligt minus till Samson, t o m Behringer har ju bättre kvalitet än så. Så det får väl helt enkelt bli en Behringer minimon istället.

.lui

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...