Jump to content
Annons

Tja Tja


Feeltz

Recommended Posts

Äntligen hittar jag på detta forum 😄

tja allihopa ! tänkte att jag nu har varit medlem en liten stund också kan presentera mig. jag heter johan och är 16 år.. bor i brottby ca 2 mil norr om stockholm

när jag var 9 år så kom jag in i det dära med dj eftersom jag fick en gammal mixer av min far. hållt på mest hemma och spelat ute lite då o då. när jag blev ca 13 år så började jag med Fruity Loops.. lite svårt i början men det rullade på. så nu 3 år efter har jag tränat upp mina skills lite:D jag gör mest trance..

Låt jag gjort men dock inte rösten : http://www.sectionz.com/2005/djstopit_Feel...20Life_5099.mp3

rösten var ett free vocal nerladdning på en sida...

Redigerat av Feeltz
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hejhej!

Välkommen.

Det här forumet fixar inte filnamn med mellanslag, så du måste nog döpa om filen om du vill att folk ska kunna lyssna... Och så är det ju egentligen bättre att du skapar en separat tråd i demo-avdelningen för låten, där brukar folk lyssna och kommentera!

Link to comment
Dela på andra sajter

hej alla vallentunabor då 😄 ( fast jag håller mej mest till täby för att jag har bott där i hela mitt liv förutom dom 2 senaste åren) 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...