nikk (oregistrerad) Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Jaha, nu undrar jag då över detta: DFH vs. BFD vilket låter bäst i era öron? Jag e inte intresserad av DFH Superior..Kraver nog för mycket dator. DFH i kombination med DR-008 eller BFD.
DrHans Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Båda är väldigt bra tycker jag. Kommer en ny produkt nu också från toontrack som heter EZdrummer. Kolla in den också innan du köper nått.
bonzo Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Jag e inte intresserad av DFH Superior..Kraver nog för mycket dator. Om det är minneskrav du tänker på så har den senaste versionen (även Custom & Vintage) en mycket bra komprimeringsteknik som sänker kraven ganska drastiskt: Superior 1.5 to feature Toontrack Percussive Compression, TPC The update, Superior 1.5, features Toontrack Percussive Compression, a revolutionary on-the-fly compression/decompression technology that helps to keep the sampler memory footprint low at no cost to playback quality. Det är en väldigt stor skillnad på vad man kan göra utan att kräma musten ur minnet nu.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.