Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej pĂ„ er alla! Är ny hĂ€r och tĂ€nkte presentera mig lite kort. 🙁

Jag heter Petri Kokki och en del av er snĂ€lla mĂ€nniskor kanske kĂ€nner igen namnet eftersom jag tillsammans med Mikael "Mikeri" Eriksson har gjort lĂ„ten Cathrine Wheel som finns under "Demoinspelningar" just nu. Jag tackar och rodnar av omdömena dĂ€r... MYCKET snĂ€llt đŸ™đŸ„°đŸ™ . Har hĂ„llit pĂ„ med musik i sĂ€kert... Hmm, en fĂ„r tĂ€nka efter, mĂ„ste vara runt 15-20 Ă„r nu i olika grupper och projekt. Kallar mig sedan ett stort antal Ă„r tillbaka för vokalist (sĂ„ngare lĂ„ter sĂ„ mĂ€rkvĂ€rdigt 😄 ) men har dock Ă€ven spelat trummor. Slutade med det dĂ„ jag kom pĂ„ bĂ€ttre tankar (de Ă€r sĂ„ tunga och bĂ€ra), sĂ„ngen har man ju med sig sĂ„ att sĂ€ga hela tiden:lol: Som sagt tillsammans med Mikael och en basist vid namn John Henry Ryder ( Ă€r inte det namnet RockÂŽn Roll đŸ„° ?) hĂ„ller jag pĂ„ med ett projekt vi kallar för Dark Of Light, tanken Ă€r vĂ€l att det ska resultera i nĂ„gon skiva... Kanske... 🙁

Redigerat av Dark Of Light
Annons
Arin (oregistrerad)
Postat

Batman! 😠

och hej

Postat

Tjena!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.