Dark Of Light Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 (redigerat) Hej pĂ„ er alla! Ăr ny hĂ€r och tĂ€nkte presentera mig lite kort. đ Jag heter Petri Kokki och en del av er snĂ€lla mĂ€nniskor kanske kĂ€nner igen namnet eftersom jag tillsammans med Mikael "Mikeri" Eriksson har gjort lĂ„ten Cathrine Wheel som finns under "Demoinspelningar" just nu. Jag tackar och rodnar av omdömena dĂ€r... MYCKET snĂ€llt đđ„°đ . Har hĂ„llit pĂ„ med musik i sĂ€kert... Hmm, en fĂ„r tĂ€nka efter, mĂ„ste vara runt 15-20 Ă„r nu i olika grupper och projekt. Kallar mig sedan ett stort antal Ă„r tillbaka för vokalist (sĂ„ngare lĂ„ter sĂ„ mĂ€rkvĂ€rdigt đ ) men har dock Ă€ven spelat trummor. Slutade med det dĂ„ jag kom pĂ„ bĂ€ttre tankar (de Ă€r sĂ„ tunga och bĂ€ra), sĂ„ngen har man ju med sig sĂ„ att sĂ€ga hela tiden:lol: Som sagt tillsammans med Mikael och en basist vid namn John Henry Ryder ( Ă€r inte det namnet RockÂŽn Roll đ„° ?) hĂ„ller jag pĂ„ med ett projekt vi kallar för Dark Of Light, tanken Ă€r vĂ€l att det ska resultera i nĂ„gon skiva... Kanske... đ Redigerat 30 januari 2006 av Dark Of Light
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.