Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

jag kan inte sÄ mkt om reason men skulle bara frÄga om de gÄr och anvÀnda VST Plugins i reason??

Annons
Postat

Nix, det gÄr inte! DÀremot kan du synka Reason med en vst-host med Rewire-stöd (vilket de flesta stora sequencerapplikationer har) och anvÀnda vst-pluggar i hosten.

Postat

jaahaa Okeey tack sĂ„ mkt 😆 hĂ„ller pĂ„ ladda hem Rewire.. jag skriver igen om jag behövde hjĂ€lp:p tackar

Postat
jaahaa Okeey tack sĂ„ mkt 😆 hĂ„ller pĂ„ ladda hem Rewire.. jag skriver igen om jag behövde hjĂ€lp:p tackar

Ladda hem Rewire? Det Àr inbakat i produkterna med Rewire-stöd.

Postat

allsÄ nu fattar jga ingentgin .. kan du förklara exsakt vad jag ska göra!!?

Postat

Förklara exakt vad du ska göra för att Ästadkomma vad?

Postat
allsÄ nu fattar jga ingentgin .. kan du förklara exsakt vad jag ska göra!!?

Du ska anvÀnda en sequencer/DAW med ReWire, och den kan du koppla in Reason till.

SÄ anvÀnder du nÄgot mer musikprogram Àn Reason? IsÄfall vilket?

Postat

Jag Ă€r dock fortfarande nyfiken, vad var det egentligen du laddade hem för nĂ„got? 😆

Postat

Det Àr jag ocksÄ nyfiken pÄ.

rewire.dll eller? 😆

Postat (redigerat)

jag Ă€r inte ett dugg nyfiken för jag skiter i alla andra sĂ„ du behöver inte sĂ€ga det för min skull. Men sĂ€g det gĂ€rna för linus & mornels skull, men dĂ„ fĂ„r du skriva "lĂ€s inte detta Humor" som de tre första orden. 😄🙁

Redigerat av Humor
Postat

jaa de va ReWired.dll:D

allsÄ jag har inte fattat nÄnting Àn :S!! jag e nybörjaare!!!! förklara lite enkel va djag ska göra !!

jag vill anvĂ€nda " Steinberg The Grand " i reason!! de e vst plugin men jag vet inte vad jag ska göra nu 🙁 hur kan jga fĂ„ in den i reason i FL6 eller nĂ„ra andra program man behöver bara lĂ€gga in de i mappen sĂ„ kommer den men jag vet inte om reason 😄 nu hoppas jag att ni fattar vad jag menar 😄!! ooof sĂ„ mkt jag skrev 😄

Postat

Har du Steinberg The Grand? Och FL6? LÀgg The Grands dll-fil i mappen vstplugins sÄ ska det finnas tillgÀngligt bland instrumenten i FL Studio.

Du kan koppla Reason till FL 6 om du anvÀnder FL Studio som Rewire-host. Men det spelar ingen roll om du bara skulle anvÀnda VST-instrument. Vad tÀnkte du anvÀnda Reason till?

Postat

Hoho unitmx, var tog du vĂ€gen? 😄

Vad tÀnkte du anvÀnda Reason till?

Postat

jaa jag har fixat den nu 😎 jag gjorde som du sa!! men min frĂ„ga va det att om man kan lĂ€gga vst i reason 😼 !! tack

GĂ€st
Detta Àmne Àr nu stÀngt för fler svar.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.