Mossman Posted May 13, 2004 Posted May 13, 2004 (edited) LÅTNAMN: twin... ARTIST/GRUPP: Jag GENRE: soft LÅTLÄNGD: 2.55 KOMPOSITÖR: Jag PRODUCENT: Jag EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 3,55MB LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Liten låt jag gjorde. första låten jag prstar här, lite annorlunda mot vad jag brukar göra. Kommentera gärna! vill ha feedback Edited May 13, 2004 by Naked
TonyHEX Posted May 13, 2004 Posted May 13, 2004 Det låter som om den skulle kunna vara bra men... Är det inte väldigt lågt/dovt ljud på allt utom trumrytmen? Trummorna tar nästan uppmärksamheten från resten av musiken tycker jag. Men men..den var ändå rätt så skön på nåt sätt, lugn och mysig sådär. Var helt ok. EF
Lars Norén Posted May 15, 2004 Posted May 15, 2004 Hur mår du? Jag gillar ljudbilden skönt att du vågar Man hör ju allt. längesen jag hörde något här i sverige producera så känslomässigt och autentiskt Det är ju så få i det här landset med intrigitet Du har gjort en av mina sommar hits Big up
Andreas L Posted May 15, 2004 Posted May 15, 2004 Det här gillar jag! Snyggt, enkelt och dessutom en helsjysst ljudbild. Jag gillar oxå att lägga ut instrumenten i olika "rum". Skulle nog själv valt att vänta lite innan trummorna kommer in och kanske göra dem lite dovare. Anyway:Tummen upp!
Mossman Posted May 19, 2004 Author Posted May 19, 2004 Tack för kritiken. Var osäker på hur den skulle tas emot. Jag är ganska rookie inom musikskapandet. 🙂
Recommended Posts