Jump to content
Annons

Pro Tools 6.1 laggar med eqIII


IDF

Recommended Posts

tjena..jag får fan inte mitt eqIII att funka med PT 6.1. Jag installerade det igår natt och när jag gjort det får jag upp ett felmeddelande från PT att det inte går att starta och att det är fel i ett delat bibliotek!! vad göra? jag exploderar snart..måste ha upp mitt PT..dags för en update!?

Svara gärna fort..

MVH

Jonas

IDF

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ehh . . hmm . . ett tips är att antingen sök i forumet eller titta igenom det som har diskuterats förut.

T.ex: https://www.studio.se/index.php?showtopic=20165

:-)

EQIII fungerar INTE med PT 6.1 utan det krävs minst 6.7

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

märkte det förrut..hittade en tråd..sorry 😄

jag har 001an så det är inte kompatibelt med 6.7.. hur får jag det att avinstalleras??

prövade att installera omden eftersom jag tagit bort det..får inte protools att starta 😆

Jonas

IDF

Link to comment
Dela på andra sajter

märkte det förrut..hittade en tråd..sorry 😄

jag har 001an så det är inte kompatibelt med 6.7.. hur får jag det att avinstalleras?? prövade att installera omden eftersom jag tagit bort det..

001:an går bara till 6.4

släng papperskorgen, du får kanske ominstallera PT

Link to comment
Dela på andra sajter

Och . . (ursäkta korspostningen . . . )

001 + 6.1 /6.4 går INTE ihop med Tiger utan 10.3.4 är det som gäller.

"Pro Tools LE 6.4 is officially supported on Mac OS X 10.3.2 and 10.3.4 (Panther)"

"lthough there are no known issues with Digi 001, Mac OS X 10.3.5 and higher will only be tested with Pro Tools LE 6.7 and higher, which does not support Digi 001"

"Pro Tools LE 6.4 is not compatible with Mac OS X v10.4 (Tiger)" Dvs inte 6.1 heller!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

märkte det förrut..hittade en tråd..sorry :rolleyes:

jag har 001an så det är inte kompatibelt med 6.7.. hur får jag det att avinstalleras?? prövade att installera omden eftersom jag tagit bort det..

001:an går bara till 6.4

släng papperskorgen, du får kanske ominstallera PT

jag har installerat det runt enmiljard ggr nu! Nä, men åtminstonde 5-8ggr.. börjar bli ganska tröttsamt har rensat ur alla plugs som kan tänkas sinka skiten! får detinte att funka hur jag än gör..börjar bli ganska segt i längden! vad göra!?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...