Jump to content
Annons

Dom här killarna vet hur det går till!


Drik

Recommended Posts

Annons

Fy fan vad det låter. Han sjunger helt fel. Slår vad om att syntharen har försökt att ta ut melodin själv. För det är inte redigt rätt.. Det är intebara det att sångaren sjunger falskt. Hans emegelska är kass. 🙂

Kan det bli mer misslyckat?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan vad det låter. Han sjunger helt fel. Slår vad om att syntharen har försökt att ta ut melodin själv. För det är inte redigt rätt..  Det är intebara det att sångaren sjunger falskt. Hans emegelska är kass.  😉

Kan det bli mer misslyckat?

Kanske om en ordblind skriver en recension?

(nää, förlåt.. kunde bara inte låta bli 🙂)

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan vad det låter. Han sjunger helt fel. Slår vad om att syntharen har försökt att ta ut melodin själv. För det är inte redigt rätt..  Det är intebara det att sångaren sjunger falskt. Hans emegelska är kass.  😳

Kan det bli mer misslyckat?

Kanske om en ordblind skriver en recension?

(nää, förlåt.. kunde bara inte låta bli :rolleyes:)

Dagens Touché! 😆😆😆

Edit: För övrigt var det ett jäkligt underhållande framträdande. Hade hellre velat se detta än några som satte covern perfekt...

För övrigt nummer 2: Vem fan är lodisen i röda shorts som dyker upp och kollar förstärkaren? Så klockren kille! 😆

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm... nu känner jag att jag måste kliva in och vara lite positiv.

Det verkar ju vara rätt unga killar, och av framträdandet att döma så är det nog en av deras första spelningar.

Med det i åtanke så tycker jag att dom gör det riktigt bra! Final countdown är ju inte den lättaste låt att börja spela, och framförallt inte att sjunga.

Jag har hört massor massor massor med framträdanden som varit betydligt sämre än det där, även från "komersiella" artister.

Friskt vågat - och för det får dom en rejäl applåd från mej!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...