Powel Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 Nån som vet vart man kan hitta arpeggios i midi format? Jag har en del men vill gärna ha mer 🙂 Jag skapar en del själv men inte tillräckligt tillfredställande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
schopin Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Ursäkta frågan, men vad ska du med arpeggios i midi-format till? Är det inte lättare att knappa in ett arpeggio beroende på vilken harmonik du är ute efter? Eller så har vi olika uppfattningar om vad ett arpeggio är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Ursäkta frågan, men vad ska du med arpeggios i midi-format till? Är det inte lättare att knappa in ett arpeggio beroende på vilken harmonik du är ute efter? Eller så har vi olika uppfattningar om vad ett arpeggio är. WORD!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 MIDI-Arp är väldigt inspirerande 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Vanguard = ca 5-600:- Klockrena Arpeggios Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Vanguard = ca 5-600:-Klockrena Arpeggios Det var exact det jag hade i tanken när jag såg topicen 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Andy_L Postat 5 februari 2006 Dela Postat 5 februari 2006 Eller använd Ableton Live där finns faktiskt en arpeggiator som funkar vääldigt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 17 februari 2006 Dela Postat 17 februari 2006 Albino ... dock mest för klybb/trance.. och så e det inte midi heller men vafan man får inte vaar kräsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Threshold Postat 20 februari 2006 Dela Postat 20 februari 2006 Eller energyXT där man kan importera midifiler i arpeggiatorn direkt och sen köra det på vilken/vilka VSTis som helst 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.