Jump to content
Annons

WAVES Q10 brusa, noise, hjälp!: - (


Recommended Posts

Annons
Står det inget i manualen?

lär mig engelska då, då ska jag läsa manualen.. :rolleyes: , ... har man forum till för vad??? är det inte för att man ska har hjälp?

trött som fan på folk som säger läs manualen!!!! skriva inte om du tänker svara "LÄS MAUALEN" !!!

Redigerat av One night in The Trance
Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan använda wavespluggen på alla audihanterande kanaler, inkl bussar. Dvs i princip till allt utom MIDI!

kan inte använda i midi spår?? 😆 det gjorde jag jämt, vad kan det händer då?.. om man har Waves plug i midi spår ?

Såvitt jag minns så kan du inte lägga några plugins överhuvudtaget på en midikanal, iallfall i de plattformer jag jobbat i. Hoppas du inte blandar ihop med auxar där du lagt vsti, men dom styrs av MIDI det är ingen midikanal.

Link to comment
Dela på andra sajter

Wavespluggar funkar inte på midi och har aldrig gjort det heller, däremot kan det vara så att du sett ett dedikerat Automationsspår (Automationtrack), i Cubase Trackmanager.. men det är ju inte ett spår du spelar in vanliga midinoter på. Kanske en liten förväxling?

Redigerat av Lundin
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej och hå, här kör vi haxxade versioner av Waves...

Gå in i VST-plugins-menyn och radera en av dina dubbla sökvägar till Vstplugins-mappen, du har nämligen lyckats få dubbla inläsningar av WaveShell.dll och då gurar det ur.

En och annan hobbystudiodator man fått göra detta på...

Egentligen borde jag inte tala om detta, utan låta det brusa i öronen på dig som straff för att köra crackade Wavesversioner! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...