vire Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 har ett emu1820 som har 8in/6ut men i nuendo, på audiokanaler, får jag bara fram en stereokanal... Har vart inne o kollat i devices/vst och där ser alla kanaler ut att vara med... Hur kommer jag åt mina in/ut-gångar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Ja, alla utgångar syns i VST outputs. Men har du klickat på "power-knappen" för att aktivera kanalerna? Du ser den lilla knappen uppe vid BUS 2, BUS 3 osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxmaxmax Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Nuendo, Linus.. Det finns en bunte knappar till vänster i mixern. En av dem heter "Hide output channels". Se till så att den inte är markerad, för då göms kanalerna. Dessutom måste du skapa bussar i Device / VST connections / outputs. Sedan ska det fungera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Nuendo, Linus.. Jodå, men den rutan ser likadan ut i Nuendo och Cubase 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxmaxmax Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 Jodå, men den rutan ser likadan ut i Nuendo och Cubase 😄 Nej, det gör den inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts