Jump to content
Annons

hoj


zeandreti (oregistrerad)

Recommended Posts

zeandreti (oregistrerad)

tjena tänkte väll att det var dags för en presentetion från min sida då. är en 25 årig långhårig jävel utifrån dalarna där vi roar oss med div hillbilly redneck aktiviteter:), har spelat gitarr i snart 14 år men fortfarande kass hehe nä skämt åsido så finns det inte så mycket att säga om mig, under större tiden i mitt liv så har det blivit mest i black metal band av den gammla skolan man spelat i men även lite kängpunk i några år och i nått hårdrocksband. spelar för tillfället i ett band som musikalsiskt kan liknas gnr och planerar väll att ta världen med storm med det om inte cubase knäcker mig före det vill säga hehe. Jag har nyligen införskaffat lite inspelnings prylar till datorn och kommer förmodligen ställa en hel del dumma frågor:) men hoppas på att med er allas hjälp lära mig ett o annat om inspelningsteknik. så ha en bra dag så ses o hörs vi

mvh/zeandreti(doh!!! får man bytta namn eller? registrerade mig då jag råkat kolla för mycket på anime)

hur skaffar man avatar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
hur skaffar man avatar?

Hej och välkommen!

För att skaffa en avatar; klicka "Min kontrollpanel". Väl där, kolla efter "Edit Avatar Settings" i menyn till vänster.

Välj ur bilderna som forumet tillhandahåller, eller ladda upp en egen från hårddisken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...