zorbaa Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 (edited) jag har lagt in battery i external tools och öppnar en ny kanal med battery och får fram programmet men sen så kan jag inte få in något ljud in i fl studio 5 när jag ska spela in... 🙂 någon som kan? Edited November 25, 2005 by zorbaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cloudsurfer Posted November 27, 2005 Share Posted November 27, 2005 rätta mig om jag har fel, battery är ett 'standalone' program som man ska ladda in samples i och sedan trixxa med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zorbaa Posted November 27, 2005 Author Share Posted November 27, 2005 har fått det att funka igår. installerade det bara i fl studio pluggins 🙁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cloudsurfer Posted November 27, 2005 Share Posted November 27, 2005 har fått det att funka igår. installerade det bara i fl studio pluggins 🙁 Ah jaha 🙁 trodde att du redan gjort detta och så hade jag för mig att det var så som jag sa i förra inlägget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts