elvedas (oregistrerad) Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 Hej, jag är ny här och hittade hit genom en tråd angående ASR-10, Mpc osv. Är det verkligen så svårt att få en gammal sampler såld? Jag har funderat en del på detta då jag själv är på jag jakt efter en ASR-10 Klaviatur och har lagt märke till hur litet beggagnatutbudet är. Själv använder jag bara hårdvara, det känns som man är nästan ensam om det i det här landet (hiphop). Tittar man i USA verkar det vara stor skillnad, på Ebay går hårdvarusamplers för ganska mycket pengar och intresset är stort, vad kan det bero på?
Twilight_Zound Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 Dom är nog lite segare i utväcklingsstadiet 😱
tRasH cAn maN (oregistrerad) Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 (redigerat) Tja... Jag har haft 2st s612 till salu ett år nu utan napp (med ax60 & midi arp.!!). Fett Akai paket tycker jag men tydligen svårsålt. /tRasH Redigerat 20 november 2005 av tRasH cAn maN
Hans Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 He, he! Allt handlar om... priset! Sätt in annons på köpes ASR-10, 10,000:- och du äger en innan du hunnit stänga av datorn eller sätt in annons på säljes ASR-10, 1000:- och den är såld innan du ens hunnit sätta på morgonkaffe 🙁!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.