lavrell Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 Såhär nu när kylan börjar leta sig in i våra studios så kan det alltid vara kul att värma upp tillvaron och släppa allt seriöst jobb med lite rent asgarv. Så länka upp era favoritsidor med roliga klipp/bilder osv 😎 Ser fram emot massa skrattfyllda timmar efter era länkar Jag börjar med mitt strå till stacken: Big-boys.com en sida fylld med roliga filmer och annat smått och gott 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 bash.org tycker jag är den mest fulländade humorsidan på nätet; ett stort arkiv med roliga IRC-citat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilleman Posted November 15, 2005 Share Posted November 15, 2005 Compfused Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiorent Posted November 15, 2005 Share Posted November 15, 2005 svenska klassikern Yttermera är ruskigt bra. Den är så välfylld dock att det ibland kan vara svårt att hitta godbitarna. Yttermera.se Portalen är dessutom till salu så passa på innan den kanske avgiftbeläggs eller försvinner. Kolla in underavdelningen PAUZE som handlar om musikindustrin. Finns lite rolig ljudteknikerhumor där. Matte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pico Posted November 15, 2005 Share Posted November 15, 2005 (edited) eBaum's World Rekommenderar -> Funny Videos -> Stand-Up Comedy 😄 Why women live longer than men! Edited November 15, 2005 by Pico Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cloudsurfer Posted November 15, 2005 Share Posted November 15, 2005 (edited) Som någon tidigare nämnde Big-Boys/Break.com och lite mer extrem Entensity.net Edit: url stavfel Edited November 15, 2005 by DjHex Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts