Jump to content
Annons

En presentation


danieel

Recommended Posts

Hejsan på er!

Jag är trummis i ett band som heter Terrible Sundays (www.terriblesundays.com) och vi ska snart börja spela in vår andra EP. Den förra vi spelade in var ett hafsverk under en helg 2003 (ska väl dock påpeka att jag är nöjd med den prestationen). Den gången fick vi hjälp från ett proffs (som väl gjorde vad han kunde för att lappa ihop oss 😆 ), den här gången ska vi dock se till att göra det själva.

Det är just därför som jag hittade hit. Tänkte bara säga "hej", och varna för att det nog inte dröjer länge innan jag börjar fråga hur man får fram olika ljud från olika mackapärer. Så... pass på!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag ser att någon öldrickande herre har en Arsenal-matchtröja på sig. Gött mos! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ser att någon öldrickande herre har en Arsenal-matchtröja på sig. Gött mos!  😆

Det är väl jag det... 😄

Gud vad jag känner mig välkommen nu. Tack så mycket alla!

Tummen upp för dig då! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen hit..

Ett tips är att mingla runt lite innan du haglar iväg 100 frågor om tekniska saker...

( om du nu planerat göra det  🙂 )

Jag lovar att mingla först och fråga sen 🙂

Har börjat operation "plöja intressanta trådar". Så... jag kommer nog hålla mig lite i bakgrunden ett tag. Kommer nog med frågor först när jag har inspelade saker att få feed back på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...