Jump to content
Annons

Dags för lite Trance?


Tilly

Recommended Posts

Låt Titel - Get a Rush

Producent - Andreas Ericson

Genre - Trance

Storlek - 4.63mb

Längd - 5:03

Format - MP3

Länk - Tanka ner låten här

Hallo alla!

Har en ny låt uppe som jag jobbat med lite över 3 veckor...

Hade rätt så svårt för den här låten. Det är ingen som helst Mastering, och ljudkvalliten är "okej" volymen behövs höjas, Men som sagt. Jag är inte så där jätte duktig när det kommer till sånt där som mastering så jag tänkte det var lika bra att slänga upp låten som den är - i stället för att första den..

Detta är min första låt med Swing effekten. Aldrig använt den tidigare.

Melodin tycker jag låter väldigt trancig och skulle gärna höra vad ni andra tycker?

Tack för mig - Och Ha det gött alla!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nu är jag en smör-o-bröd kille som gärna ser en melodi som greppar tag i en. Låten är snubblande nära och allting låter väldigt bra ( åtminstone i mina små "referens"-datorhögtalare på jobbe. har inte orkat installera mjukvara för den typen av streamande musik hemma...)

Men harmoniken du använt känns lite avig på något sätt, inte så att det kantrar, men i.a.f något som jag hajade till på.. ville att den skulle ta en annan vändning...men...men... det är fett med ett shufflebeat ibland.

Slänger du någonsin på sång på dina låtar kommer du få full poäng av mig, det är nämligen det ända jag tycker saknas.

/D

Link to comment
Dela på andra sajter

Shysst låt, bra slinga i vilket program har du producerat den??

Det tb-303 liknande ljudet låter väldigt mycket som ts-404 synthen

i fruityloops.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är min första låt med Swing effekten.

Shuffle är skönt! 🙂 bra driv! helt klart godkänd, låter bra i mina surf-taiwan speakers 😆 kanske en anning vild tranceslinga. Men annars bra låt!

Mvh / Starion. 🙂

Redigerat av Starion
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...