Jump to content
Annons

studio på 'fritan'


mattebalja

Recommended Posts

hej. har precis byggt en mindre studio på fritidsgården 'Hemgården' i Lund där jag jobbar som fritidsledare o musikansvarig. bygget är inte helt klart, lite mer kabeldragning och tillfixning...

Jag är ganska nöjd, med tanke på den starkt begränsade ekonomin och tiden.

Postar det här för att se vad ni proffs tycker... Vad måste ändras direkt och vad verkar ok? 😉

studio bengt

hej hopp

Mattias

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Wow! Riktig imponerad är jag. Förväntar mig mycket musik från er att demoposta här på forumet. Du har fått till en pangstudio och jag riktig ser hur entusiastisk man/du lagt ner jobb. Alla dessa hembyggda hörlurs/XLR boxar etc..

Bra grejjer dessutom.

En liten fråga.. Hur stor var er budget för det här projektet?

Bra jobbat! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

haha nej inte handtag på väggen...

det finns ett fönster bakom det där... lite jobbigt att ha ett fönster bakom medhörning, men jag kan ju inte bygga igen det helt.

allt har kostat runt 60' skall särkna liet mer noggrant på det.... 😉

tack för peppen... jo jag är nog ganska entusistisk... 😄

många sena nätter, mycket kaffe och bra skivor (roger waters nya opera, johnossi och anthony and the johnsons kan nog fortfarande höras om man lyssnar nogrannt) 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

vad kul att folk gillar ens bygge... jo det rä jättebillgit att nyttja studion, tanken är ju att jag vill väcka samma intresse hos ungdomarna som jag har.

...det är ju bättre att de sitter å snackar frekvenser och analyserar pink noise, istället för att supa å slåss. 🙂

tack för kommentarer

/mattias

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...