Jump to content
Annons

Tack och hej för mig!


Fredrik123

Recommended Posts

Har efter en tids funderande bestämt mig för att lägga ner min aktivitet i Studio Forum. Ni ska alla ha tack - ingen nämnd och ingen glömd. Ibland har det varit trevligt och intressant, men det blir längre och längre mellan gångerna.

Kommer inte att läsa framtida PM eller inlägg i trådar (möjligen kollar jag svar i denna tråd en kort tid framöver), så om ni vill nå mig av någon anledning så görs det enklast via email; fredrik AT storyteller PUNKT nu, om ni fattar grejen. :rolleyes:

Observera att jag på intet sätt vill verka dömande mot detta forum eller dess medlemmar. Det är nog snarare så att det inte passar just mig... "it's not you, it's me!"

Ha det så bra alla, och Hårdrock In The Night!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej och hå! Tråkigt att du lämner att lämna oss men jag kan förstå dig. Jag lyssnar till 90% på hårdrock. Och den hårdrock som jag gillar verkar inte andra uppskatta. Typ: Gamma Ray, Evergrey, ACT, Yngwie, Dark Moor, Nocturnal Rites, Lost Horizon osv osv. Har glömt massor!

Så ibland känns det ensamt här på forumet. Men å andra sidan har alla på forumet något gemensamt. Vi gillar musik (förumet de där noise-arna 😄 )! De gillar oväsen 😎

Ha det så bra och fortsätt jobba med ditt Storyteller. Jag har föresten lyssnat på en del låtar och tycker det är helt ok.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan säkert inte hålla dig, utan kommer tillbaks med svansen mellan benen snart - men du är lika välkommen när du än dyker in igen... 😄

Hallå där, Eternal! 😎 En av medlemmarna i Evergrey är min f.d. arbetskamrats son... Kul! Det är inte alls min bag, men de låter ju proffsigt, så de är säkert bra om man gillar den stilen. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan säkert inte hålla dig, utan kommer tillbaks med svansen mellan benen snart - men du är lika välkommen när du än dyker in igen... 😎

Nej, när det är färdigt så är det färdigt. Jag tänkter hålla mig till Vstforum (trots att jag inte är nån cubase-användare), samt de utländska forum jag hänger på. Får fortfarande ut någonting av dessa, vilken inte är fallet med studios forum. Tyvärr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Claes:

Vem av de är det?

Evergrey låter kanon på skiva men live är det helt makalöst. Tom S Englund är nog hårdast i stan (Göteborg i alla fall).

Vill dela med mig av ett minne som uppkom på en spelning med dem.

En galen hårdrockspublik skickar upp en halvfull öl till Englund. Det börjar ropas "SVEP SVEP SVEP".

Englund svarar " Det här är väl inget att svepa!". Därefter tar han ölen i munnen och spottar ut den över sig! Blev imponerad. Hehe, nu låter jag som en snorunge men vid alkoholpåverkan blir man lite yngre i sinnet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...