MickeMikrofon Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 (redigerat) TĂ€nkte bara visa upp min hemsida som nyss blev klar. Inget speciellt alls, men tĂ€nkte att det skulle va kul att lĂ€gga upp den hĂ€r sĂ„ ni kan kommentera endĂ„! đ Skriv nĂ„ gulligt i GB'n đ http://www.Brodin.tk /Micke Redigerat 9 oktober 2005 av MickeMikrofon
MickeMikrofon Postat 9 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 9 oktober 2005 hehe, jag Ă€ndra ju precis efter jag posta trĂ„den du va en snabb en du! đđ
cm0s Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Haha, klart đ Nej, men sidan var fin. Fast det fanns ju ingen musik att lyssna pĂ„ Ă€n đ
Violiner Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Ser vÀl nÄgotsÄnÀr hyfsad ut. För att den skall upplevas som seriös mÄste du rÀtta stavfel och sÀrskrivningar.
MickeMikrofon Postat 9 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 9 oktober 2005 Ser vĂ€l nĂ„gotsĂ„nĂ€r hyfsad ut.För att den skall upplevas som seriös mĂ„ste du rĂ€tta stavfel och sĂ€rskrivningar. HĂ„ller med helt. Jag har inte 100% koll pĂ„ stavningen, (har mĂ„nga Ă„r kvar i skolan) đ
Violiner Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 OK... ...ens nÀra av... ...verkligen kÀnt efter... ...rulla i era mediaspelare... ...mina nya studioprylar... Det Àr det som jag minns som felen som lyste vÀrst... Vet inte vilken klass du gÄr i, men stavning och sprÄk Àr viktigt. Det kommer du att mÀrka sÄ smÄningom. MÄnga missar det idag. Och fÄr det jobbigt med det senare i livet. Lycka till - bÄde med musiken och hemsidan!
MickeMikrofon Postat 9 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 9 oktober 2005 OK... ...ens nĂ€ra av... ...verkligen kĂ€nt efter... ...rulla i era mediaspelare... ...mina nya studioprylar... Det Ă€r det som jag minns som felen som lyste vĂ€rst... Vet inte vilken klass du gĂ„r i, men stavning och sprĂ„k Ă€r viktigt. Det kommer du att mĂ€rka sĂ„ smĂ„ningom. MĂ„nga missar det idag. Och fĂ„r det jobbigt med det senare i livet. Lycka till - bĂ„de med musiken och hemsidan! Okej! đ Tack sĂ„ mycket! đ
D Vibe Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Trevlig sida! Enkel och bra design. LĂ€ttfattad... Lite mkt text pĂ„ introsidan dock.. Och sĂ„ rĂ€tta till stavningsmissarna sĂ„klart. đ En engelsk version av sidan ocksĂ„ kanske?! /Daniel
The Edge Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Helt OK sida. Kan komma med mer "kritik" nÀr mer saker kommer upp pÄ den, men layouten och sÄ tycker jag Àr alldeles utmÀrkt
ChrisSnyder (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 tycker sidor dÀr det stÄr "kommer strax" "pÄ gÄng" "under kontruktion" Àr KASSA! VÀnta hellre lite lÀngre med att lÀgga upp den dÄ.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.