Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag heter alltsÄ Dan och Àr numera bosatt i Stockholm. Jag och en kompis har ett studioprojekt pÄ gÄng och Àmnar bygga upp nÄgot sÄ fort vi hittat lÀmplig lokal. Ví har mest hÄllt pÄ med analog inspelning men planerar för att integrera det digitala. Vi letar Àven efter musiker med liknande intressen för eventuellt samarbete pÄ nÄgon nivÄ.

SjÀlv Àr jag (27 Är)gitarrist och hÄller pÄ med mÄnga olika musikstilar. FrÄn början var det mest hÄrdrock men nu Àr det mesta sÄsom rock, jazz, punk, spansk/latin, country mm.

InspirationskÀllor: Henry Rollins, Megadeth, Nina Simone, marty friedman, Tupac, jeff buckley, pearl jam, buena vista mm mm.

HÀr pÄ forumet kan jag nog bidra med lite kunskaper om analog inspelning(dÄ det verkar vara ganska sÀllsynt i dessa kretsar), gitarrspel/teori och prylar som hör dÀrtil, mm.

Vill ni dĂ€remot veta saker om digital inspelning sĂ„ blir det nog det hĂ€r svaret: 😄

Annons
Postat

Hej och vÀlkommen!

Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

VĂ€lkommen!

Postat

VĂ€lkommen till forumet! 😄

• 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.