Dan Ă Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Hej! Jag heter alltsĂ„ Dan och Ă€r numera bosatt i Stockholm. Jag och en kompis har ett studioprojekt pĂ„ gĂ„ng och Ă€mnar bygga upp nĂ„got sĂ„ fort vi hittat lĂ€mplig lokal. VĂ har mest hĂ„llt pĂ„ med analog inspelning men planerar för att integrera det digitala. Vi letar Ă€ven efter musiker med liknande intressen för eventuellt samarbete pĂ„ nĂ„gon nivĂ„. SjĂ€lv Ă€r jag (27 Ă„r)gitarrist och hĂ„ller pĂ„ med mĂ„nga olika musikstilar. FrĂ„n början var det mest hĂ„rdrock men nu Ă€r det mesta sĂ„som rock, jazz, punk, spansk/latin, country mm. InspirationskĂ€llor: Henry Rollins, Megadeth, Nina Simone, marty friedman, Tupac, jeff buckley, pearl jam, buena vista mm mm. HĂ€r pĂ„ forumet kan jag nog bidra med lite kunskaper om analog inspelning(dĂ„ det verkar vara ganska sĂ€llsynt i dessa kretsar), gitarrspel/teori och prylar som hör dĂ€rtil, mm. Vill ni dĂ€remot veta saker om digital inspelning sĂ„ blir det nog det hĂ€r svaret: đ
pwayne Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 VĂ€lkommen! Kul spĂ€nnvidd i inspirationskĂ€llorna frĂ„n Rollins till Simone! đ±
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.