Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

och jag gillar den. Om uttalat rĂ€tt sĂ„ lĂ„ter det som bĂ€rs! Finns faktiskt folk som heter sĂ„ om man googlar lite 😄 T ex Michael C. Berch kolla hĂ€r http://www.berchonfood.com/cgi-bin/blosxom.cgi han verkar gilla mat. Gör jag med, har inte hunnit blir lika stor bara och har hĂ„r pĂ„ huvudet kvar men inget pĂ„ hakan enligt hustrus önskemĂ„l.

Har hÄllt pÄ med musik sedan jag var 13 dÄ jag började spela trumpet. Var en gÄng tvungen att lÀra mig spela ackord pÄ gitarr sÄ fuskar med det ocksÄ. Har pÄ senare tid mest spelat bluesmunspel som jag enligt vissa börjar bli riktigt bra pÄ.

Har spelat i allt frÄn symfoniorkester till ensam som trubadur. Fick t o m betalt för trubadurgrejen!

Musik pÄ dator först pÄ sista tiden och dÄ mest med inspelning akustiska/elektriska "riktiga" instrument och inte sÄ mycket med pluggar, VSTi och sÄnt. HÄller pÄ att lÀra mig fortfarande och blir förhoppningsvis bÀttre pÄ det sÄ smÄningom!

Redigerat av berch
Annons
Postat
och jag gillar den. Om uttalat rĂ€tt sĂ„ lĂ„ter det som bĂ€rs! Finns faktiskt folk som heter sĂ„ om man googlar lite 😄 T ex Michael C. Berch kolla hĂ€r http://www.berchonfood.com/cgi-bin/blosxom.cgi han verkar gilla mat. Gör jag med, har inte hunnit blir lika stor bara och har hĂ„r pĂ„ huvudet kvar men inget pĂ„ hakan enligt hustrus önskemĂ„l.

Har hÄllt pÄ med musik sedan jag var 13 dÄ jag började spela trumpet. Var en gÄng tvungen att lÀra mig spela ackord pÄ gitarr sÄ fuskar med det ocksÄ. Har pÄ senare tid mest spelat bluesmunspel som jag enligt vissa börjar bli riktigt bra pÄ.

Har spelat i allt frÄn symfoniorkester till ensam som trubadur. Fick t o m betalt för trubadurgrejen!

Musik pÄ dator först pÄ sista tiden och dÄ mest med inspelning akustiska/elektriska "riktiga" instrument och inte sÄ mycket med pluggar, VSTi och sÄnt. HÄller pÄ att lÀra mig fortfarande och blir förhoppningsvis bÀttre pÄ det sÄ smÄningom!

HjÀrtligt vÀlkommen!

Är det blues som gĂ€ller? DĂ„ kanske man kan nyttja dina fĂ€rdigheter nĂ€r jag vĂ€l kommer mig för att spela in?

/Gote

Postat

VĂ€lkommen till forumet BĂ€rs! 😄

Postat

Riffet till "Smoke on the water" gÄr alldeles utmÀrkt pÄ bluesmunspel det med!

StÀller hur som helst gÀrna upp. Bor i Stockholm by the way...

Postat
StÀller hur som helst gÀrna upp. Bor i Stockholm by the way...

Trevligt! SjĂ€lv bor jag i Malmö, men det finns ju internet hĂ€r nere ocksĂ„... 😄

Postat

Tjena!

Stinkey (oregistrerad)
Postat

HallÄ dÀr. VÀlkommen.

Postat

Hejhej!

• 4 veckor senare...
Postat

WhÀlkommen! Blues Àr livet!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.