berch Postat 30 september 2005 Postat 30 september 2005 (redigerat) och jag gillar den. Om uttalat rĂ€tt sĂ„ lĂ„ter det som bĂ€rs! Finns faktiskt folk som heter sĂ„ om man googlar lite đ T ex Michael C. Berch kolla hĂ€r http://www.berchonfood.com/cgi-bin/blosxom.cgi han verkar gilla mat. Gör jag med, har inte hunnit blir lika stor bara och har hĂ„r pĂ„ huvudet kvar men inget pĂ„ hakan enligt hustrus önskemĂ„l. Har hĂ„llt pĂ„ med musik sedan jag var 13 dĂ„ jag började spela trumpet. Var en gĂ„ng tvungen att lĂ€ra mig spela ackord pĂ„ gitarr sĂ„ fuskar med det ocksĂ„. Har pĂ„ senare tid mest spelat bluesmunspel som jag enligt vissa börjar bli riktigt bra pĂ„. Har spelat i allt frĂ„n symfoniorkester till ensam som trubadur. Fick t o m betalt för trubadurgrejen! Musik pĂ„ dator först pĂ„ sista tiden och dĂ„ mest med inspelning akustiska/elektriska "riktiga" instrument och inte sĂ„ mycket med pluggar, VSTi och sĂ„nt. HĂ„ller pĂ„ att lĂ€ra mig fortfarande och blir förhoppningsvis bĂ€ttre pĂ„ det sĂ„ smĂ„ningom! Redigerat 30 september 2005 av berch
Gote Postat 30 september 2005 Postat 30 september 2005 och jag gillar den. Om uttalat rĂ€tt sĂ„ lĂ„ter det som bĂ€rs! Finns faktiskt folk som heter sĂ„ om man googlar lite đ T ex Michael C. Berch kolla hĂ€r http://www.berchonfood.com/cgi-bin/blosxom.cgi han verkar gilla mat. Gör jag med, har inte hunnit blir lika stor bara och har hĂ„r pĂ„ huvudet kvar men inget pĂ„ hakan enligt hustrus önskemĂ„l. Har hĂ„llt pĂ„ med musik sedan jag var 13 dĂ„ jag började spela trumpet. Var en gĂ„ng tvungen att lĂ€ra mig spela ackord pĂ„ gitarr sĂ„ fuskar med det ocksĂ„. Har pĂ„ senare tid mest spelat bluesmunspel som jag enligt vissa börjar bli riktigt bra pĂ„. Har spelat i allt frĂ„n symfoniorkester till ensam som trubadur. Fick t o m betalt för trubadurgrejen! Musik pĂ„ dator först pĂ„ sista tiden och dĂ„ mest med inspelning akustiska/elektriska "riktiga" instrument och inte sĂ„ mycket med pluggar, VSTi och sĂ„nt. HĂ„ller pĂ„ att lĂ€ra mig fortfarande och blir förhoppningsvis bĂ€ttre pĂ„ det sĂ„ smĂ„ningom! HjĂ€rtligt vĂ€lkommen! Ăr det blues som gĂ€ller? DĂ„ kanske man kan nyttja dina fĂ€rdigheter nĂ€r jag vĂ€l kommer mig för att spela in? /Gote
berch Postat 30 september 2005 TrÄdstartare Postat 30 september 2005 Riffet till "Smoke on the water" gÄr alldeles utmÀrkt pÄ bluesmunspel det med! StÀller hur som helst gÀrna upp. Bor i Stockholm by the way...
Gote Postat 30 september 2005 Postat 30 september 2005 StĂ€ller hur som helst gĂ€rna upp. Bor i Stockholm by the way... Trevligt! SjĂ€lv bor jag i Malmö, men det finns ju internet hĂ€r nere ocksĂ„... đ
karl Postat 30 september 2005 Postat 30 september 2005 Welcome.... đ ...bor ocksĂ„ i huvudstaden....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.