Jump to content
Annons

Det är ju JAG som har flest inlägg av alla!


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Konstigt snack detta om vem som har flest inlägg på Forumet. Det måste ju trots allt vara JAG! Senaste tiden har jag inte skrivit här så mycket, men innan dess låg jag på 7 per dag. Det måste väl leda?

Har man varit här sedan Forumet startade och räknar på det sättet har man segern som i en liten ask. Det är väl ingen match...

🙁

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jaha...

Jag önskar mig i julklapp att Olsberg tar bort alla inläggsräknare. 😄

Grahn har skrivit 2880 inlägg i den här tråden sedan den 24 April 2005, 02:53.

Att ha skrivit många inlägg på kort tid är, snudd på, en garanti för SPAM och allehanda skräp. 😄

Inget illa menat. 😉 Jag har själv börjat klassa in under den kategorin. Men försöker hålla det i forumets längsta tråd. Dels för att den ska bli ännu längre ( 😉 )och dels för att hela OT-forumet har blivit en gröt med 😄 efter 😱 eller "jag slår rekord och ska bara plita ner nåt här" ( 😆 ).

Edit: Fan va gnällig jag är. Nä, imorrn är det jag som köper snus... 🙁

Redigerat av Jocke
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför vill man räkna vem som har flest inlägg???

Är det prestigefyllt att inte ha nåt liv utan sitta och tjata om mer eller mindre oväsentliga saker på ett internet forum istället för att skapa musik?

😛

...men när det gäller musik och musikteknik, så är ju INGA diskussioner oväsentliga... 🙂

- säger galningen Claes, som nyss återtog sin andraplats i antalet inlägg... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför vill man räkna vem som har flest inlägg???

Är det prestigefyllt att inte ha nåt liv utan sitta och tjata om mer eller mindre oväsentliga saker på ett internet forum istället för att skapa musik?

😆

Jag räknar inte inlägg, jag skriver dom bara, inte för prestigen utan bara för att jag tycker det är kul att flamsa bort en stund efter allt allvar i den riktiga världen....

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför vill man räkna vem som har flest inlägg???

Är det prestigefyllt att inte ha nåt liv utan sitta och tjata om mer eller mindre oväsentliga saker på ett internet forum istället för att skapa musik?

😉

Jag räknar inte inlägg, jag skriver dom bara, inte för prestigen utan bara för att jag tycker det är kul att flamsa bort en stund efter allt allvar i den riktiga världen....

Oj vad filosofiskt det blev nu! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför vill man räkna vem som har flest inlägg???

Är det prestigefyllt att inte ha nåt liv utan sitta och tjata om mer eller mindre oväsentliga saker på ett internet forum istället för att skapa musik?

🙁

Jag räknar inte inlägg, jag skriver dom bara, inte för prestigen utan bara för att jag tycker det är kul att flamsa bort en stund efter allt allvar i den riktiga världen....

Oj vad filosofiskt det blev nu! 🙁

Jo, det bor en flummare i mitt hårda hjärta, men så har jag haft en jävla dag på jobbet idag + att kopplingen på grabbens bil fortfarande krånglar. Med andra ord - JÄVLA SKITDAG - så jag behöver flamsa. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför vill man räkna vem som har flest inlägg???

Är det prestigefyllt att inte ha nåt liv utan sitta och tjata om mer eller mindre oväsentliga saker på ett internet forum istället för att skapa musik?

🙁

Jag räknar inte inlägg, jag skriver dom bara, inte för prestigen utan bara för att jag tycker det är kul att flamsa bort en stund efter allt allvar i den riktiga världen....

Oj vad filosofiskt det blev nu! 🙁

Jo, det bor en flummare i mitt hårda hjärta, men så har jag haft en jävla dag på jobbet idag + att kopplingen på grabbens bil fortfarande krånglar. Med andra ord - JÄVLA SKITDAG - så jag behöver flamsa. 😉

*host* klagomålstråd *host*

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag vet Jocke! Håller med.

Prestige? Vad är det? Skämt åsido, jag vet vad det är, men saknar det helt.

Kan Jang? Jag har provat det och det var helt verkningslöst i mitt fall.

🙁

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Musik, hgopplösa fall finns alltid för att bevisa tesen... (men jag har aldrig provat själv - man måste tydligen ta det så fort det börjar killa lite i näsan eller halsen, annars är det för sent)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag önskar mig i julklapp att Olsberg tar bort alla inläggsräknare.  😱

oRd!

Inläggsräknaren gäller endast inlägg som görs på de vanliga forumet. Postar man i "Utanfr ämnet" så får man inga plus på sin inläggsräknare.

Var detta svar på önskemålen, eller vill ni att räknaren försvinner även från inlägg som har med musik att göra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag önskar mig i julklapp att Olsberg tar bort alla inläggsräknare.  😱

oRd!

Inläggsräknaren gäller endast inlägg som görs på de vanliga forumet. Postar man i "Utanfr ämnet" så får man inga plus på sin inläggsräknare.

Var detta svar på önskemålen, eller vill ni att räknaren försvinner även från inlägg som har med musik att göra?

NEEE! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns (som jag ser det) 3 olika typer av inläggare här.

Typ 1. Mycke snack och lite verkstad. alltså folk som gör inlägg utan att det tillför något till ursprungsfrågan för tråden.

Typ 2. Lite snack och mycket verkstad. Folk som gör inlägg som faktikst direkt ger svar på urspungsfrågan... Ofta genomtänkta men korta svar med fakta bakom.

Typ 3. Den late nybörjaren. nån som slinker in här och ställer en snabb fråga ofta om nåt ämne som redan besvarats 100 gånger. Denna får svar men sen syns inte den late nybörjaren till mera.

Jag tycker med andra ord att det inte spelar nån roll hur många inlägg någon gjort utan snarare ska man snacka om kvaliten på inläggen. I en annan tråd så nämnde jag mitt behov av en funktion i detta forum som gör att man kan klicka för en liten ruta typ "Jag fick svar på frågan". På så vis får man en slags kvalitetsstämpel på att det är ett korrekt svar som ges och förhoppningsvis höjjs faktakvaliten på forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

I en annan tråd så nämnde jag mitt behov av en funktion i detta forum som gör att man kan klicka för en liten ruta typ "Jag fick svar på frågan". På så vis får man en slags kvalitetsstämpel på att det är ett korrekt svar som ges och förhoppningsvis höjjs faktakvaliten på forumet.

Den tanken är inte bortglömd.

Link to comment
Dela på andra sajter

I en annan tråd så nämnde jag mitt behov av en funktion i detta forum som gör att man kan klicka för en liten ruta typ "Jag fick svar på frågan". På så vis får man en slags kvalitetsstämpel på att det är ett korrekt svar som ges och förhoppningsvis höjjs faktakvaliten på forumet.

Den tanken är inte bortglömd.

Egentligen det enda som skulle behövas. Eller möjligen nån sorts intressanthetsfaktor där man kan betygsätta inlägg (alla trådar är ju inte fråga/svar utan mer diskussionsbaserade vilket är minst lika lärorikt och intressant). Det skulle direkt bidra till ett bättre forum. Att ha en topplista på antal skrivna meddelanden sporrar bara folk att spamma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...