oden Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Hey! Är det någon som känner till nåt bra VST-plugg med hiphop trummor? 🙂 Peace Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Keys Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 1. Stylus RMX 2. E-lab Obsession 3. E-lab Foundation 4. Fxpansion Guru (blandad kompott om jag förstått det rätt) Har du de tre översta lovar jag att du egentligen inte behöver mera i trumväg när det gäller hiphop/RnB, sen vill man alltid ha mer ändå, men det är en annan sak.... Tyvärr är det lite svårt att få tag på E-labs grejor just nu verkar det som....köpte näst sista foundation från JAM, och lyckades få en liten musikaffär på sveavägen att beställa hem obsession från MI7.... Nr 4 har jag ingen koll på, bara fått höra att den skall vara spännande.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Använd valfri sampler och ladda hem hiphop-trummor från ModernBeats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oden Posted September 19, 2005 Author Share Posted September 19, 2005 Okey.. skall genast kolla in dessa:) tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ChrisSnyder Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 kan även rekomendera EMU's MoPhatt modul, den hittar du beggad för typ 2000kr. Låter kanon, har du dessutom massa coola andra ljud. Plus att det är hårdvara, får du lite punch och värme på köpet. Lycka till Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts