cuauhtemoc (oregistrerad) Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 OK đ Problemet Ă€r detta: Jag har varit hemma hos en polare och spelat in pĂ„ Cubase SX3... Filerna ska vi ge till en anna snubbe som har SX2. Vilket Ă€r det bĂ€sta sĂ€ttet för honom att fĂ„ filerna? Kan han lĂ€sa SX3ans .cpr filer eller mĂ„ste jag pĂ„ nĂ„got sĂ€tt konvertera(OMF)??? Det Ă€r bara .cpr samt wav filer. Inget midi eller effekter! Sorry om detta kĂ€nns lite nybörjare... men jag kör Logic annars đł /Eric
djonas Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 (redigerat) Om du vĂ€ljer file -> export -> OMF sĂ„ kan du vĂ€lja vilken version du vill att filerna skall konverteras till. Detta ska funka midi i detta fall cpr och audio...tror jag...har aldrig behövt göra det sjĂ€lv. đ Mvh / djonas Edit: SX2 kan inte lĂ€sa projekt sparade i SX3 och SX1 kan inte lĂ€sa projekt sparade i SX2 eller SX3. Vet dock inte om detta gĂ€ller alla filtyper. đ Redigerat 11 september 2005 av djonas
giggsy Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 Jag öppnade ett SX3-projekt i SX2 förra veckan och det var inga problem. /giggsy
giggsy Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Jo, jag vet... đ Var nĂ€stan sĂ€ker pĂ„ att det inte skulle funka sĂ„ ingen blev mer förvĂ„nad Ă€n jag! đ /giggsy
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.