fruitcake Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Var och köpte en Art tube MP micpreamp idag och är väldigt nöjd. Gitarren låter klart mycket bättre än när jag lajnar min ss-förstärkare. Men nu undrar jag om jag riskerar att ha sönder den om jag skruvar upp insignalen en bra bit så att den klipper? Vågar inte prova, jobbigt om man hade sönder den det första man gjorde. Jag antar att jag drömmer om nån fet rördist, men det kanske bara låter illa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
illern Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Det går aldeles utmärkt att överstyra insignalen men något fett rörljud kan jag tyvärr inte lova Link to comment Share on other sites More sharing options...
fruitcake Posted September 7, 2005 Author Share Posted September 7, 2005 Har provat nu, och visst attan fick jag fet rördist! Enligt mig iaf... Låter iaf. 20-30 gånger bättre än microkubens dist. Är helt klart nöjd med mitt köp. Tack ska du ha illern! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts