amillojo Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 hej Allihopa! Jag funderar på att köpa lexicon 300... Jag tycker att jag har fått rätt så bra pris på den(14 000)...Jag kanske ska säga att jag bygger min egen studio just nu och hithills har jag: mixerbord amek tac scorpion 32.8.8 avalon vt 737 sp ns 10 monitorer, jbl4412A neuman tl103 jag vet inte om det lönar sig idag ge så mycket pengar för en extern burk när man har så många plug ins....Men å andra sidan Lexicon e lexicon...Vad tycker ni?? Jag har använt den här burken på en studio i många år och den låter verkligen kanon...Finns det några plug ins som kan ersätta det här? Link to comment Share on other sites More sharing options...
amillojo Posted September 1, 2005 Author Share Posted September 1, 2005 ingen som har nåt att säga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christoffer Bergfors Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 Waves IR-1 tycker jag är ett reverb i hästväg. Det finns ju hur mycket impulser som helst att få tag på, även Lexicon. Tror du kan få ut mer av dina 14k än ett hårdvarureverb. Men jag är övertygad om att det är ett väldigt bra reverb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts