Jump to content
Annons

Förslag på enklare bevakning


joachime

Recommended Posts

Första

Om man klickar på sitt eget användarnamn så får man upp lite statistik om sig själv. Där finns också en länk med titeln "Find all posts by this member". Bra funktion om man vill kolla igenom vilka trådar man varit aktiv i på sista tiden.

Men det är en funktion jag saknar här:

exempel.gif

Jag vill ha information om vilka som gjort inlägg i tråden sedan jag gjorde mitt inlägg. På så sätt kan man snabbt få en överblick vilka trådar, man tidigare visat intresse i, som är aktiva.

Hänger ni med? 😆

Jag vet att man kan bevaka trådar, men det betyder att man måste ha tillgång till e-posten. Och det ger inte samma överblick.

Andra

När man är på sidan "Find all posts by this member" så vill jag ha en funktion (knapp) för att gå till en tråd från och med det inlägg man har på skärmen.

Lite liknande "visa länken till detta inlägg".

Ett ex: Jag kan gå direkt till inlägget ovan genom att klicka här. Samma funktion vill jag ha på sidan "Find all posts by this member" för att snabbt hamna på rätt ställe i en lång tråd.

Edit: Insåg precis att den andra funktionen redan finns. Den heter "Förhandsgransking av tråd". Så då blev det plötsligt bara ett förslag kvar. 😛

Redigerat av joachime
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det är väl kanske moderatorerna som skall svara, men jag undrar om inte hela forumupplägget är ett koncept som används å flera likande siter. Varför skulle annars "min assistent" vara engelsman/amerikan. Men skulle det gå att anpassa till våra behov så får man gärna i konsekvensens namn använda svenska språket konsekvent, även om de flesta förmodligen förstår engelska...

Men annars håller jag med dig! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag håller med. Det vore snyggt om hela forumet höll sig till ett språk rakt igenom.

Jag slängde mest upp den här tråden eftersom det redan diskuteras förändringar på forumet (nya undergrupper, nytt medlemstatus-system, gurustatus etc).

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...