Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

goddagens, kul att hitta hit...!

nÄ, jag heter niklas. Àr 26 och har spelat sen 8 Ärs-Äldern, dÄ förÀldrarna satte in ett rött premier-trumset i vardagsrummet och skrev upp mig pÄ trumlektioner (utöver pianolektionerna som jag hatade).

numer spelar jag oftast gitarr, i ett band som spelar nÄn sorts psykedelisk rock, och ska om ett par veckor börja en utbildning i ljuddesign, sÄ dÄ kan man kanske komma i nytta av ett sÄnt hÀrna forum...

tycker om udda analoga musikprylar, har köpt upp mig pÄ nÄgra kufeffekter genom Ären, gladast Àr jag Ät senaste inköpet som Àr en Zvex Fuzz Probe, fuzz och theremin i ett.

well, kanske inte finns sÄ mycket mer att sÀga just nu, ska bli skoj att glutta omkring bland inlÀggen...

ha't!

Annons
Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

Postat
tycker om udda analoga musikprylar, har köpt upp mig pÄ nÄgra kufeffekter genom Ären, gladast Àr jag Ät senaste inköpet som Àr en Zvex Fuzz Probe, fuzz och theremin i ett.

Wow! LÄter intressant? Har du nÄn mer info (eller lÀnk) om den??

VÀlkommen förresten!

Postat
http://www.zvex.com/fuzzprobe.html

rolig demovideo dÀr ocksÄ!

🙂

Jo, jag hittade dit sjĂ€lv... -Google Ă€r bra att ha, och jag Ă€r lite för otĂ„lig ibland... 😉

Ser coolt ut, undrar vad man kan göra med den och en synth....? 🙂

Kostar? Köpa varifrÄn?

Oj, typ 280$ verkar det som... Kanske vÀl mycket för nÄt som för min del nog mest skulle va en "kul grej"...

Stinkey (oregistrerad)
Postat

VĂ€lkommen hit, ska du vara!! 😉

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

VĂ€lkommen!

Jesus vilken galen pedal

Postat

ja, ganska dyr Àr den.... hittade en begagnad i sverige för 2500, men bestÀllde ny frÄn musictoyz.com, blev i stort sett samma pengar ÀndÄ...

blev sĂ„ jĂ€kla kĂ€r i pedalen sĂ„ jag slog till, har inte Ă„ngrat mig en sekund, tillsammans med en analog delay sĂ„ kan man ha roligt i flera dygn 😉

eller tills nÄgon stryper dig :/

Postat

VĂ€lkommen...

Funderade ocksĂ„ pĂ„ hur pedalen och en synth skulle fungera ihop 😄 .. helt klart en galen pryl iaf 😑

Postat

WhÀlkommen

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

wÀhlkÄmmen!

Postat

Tjenare!

• 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.