strobanik Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 goddagens, kul att hitta hit...! nÄ, jag heter niklas. Àr 26 och har spelat sen 8 Ärs-Äldern, dÄ förÀldrarna satte in ett rött premier-trumset i vardagsrummet och skrev upp mig pÄ trumlektioner (utöver pianolektionerna som jag hatade). numer spelar jag oftast gitarr, i ett band som spelar nÄn sorts psykedelisk rock, och ska om ett par veckor börja en utbildning i ljuddesign, sÄ dÄ kan man kanske komma i nytta av ett sÄnt hÀrna forum... tycker om udda analoga musikprylar, har köpt upp mig pÄ nÄgra kufeffekter genom Ären, gladast Àr jag Ät senaste inköpet som Àr en Zvex Fuzz Probe, fuzz och theremin i ett. well, kanske inte finns sÄ mycket mer att sÀga just nu, ska bli skoj att glutta omkring bland inlÀggen... ha't!
android Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 tycker om udda analoga musikprylar, har köpt upp mig pÄ nÄgra kufeffekter genom Ären, gladast Àr jag Ät senaste inköpet som Àr en Zvex Fuzz Probe, fuzz och theremin i ett. Wow! LÄter intressant? Har du nÄn mer info (eller lÀnk) om den?? VÀlkommen förresten!
strobanik Postat 10 augusti 2005 TrÄdstartare Postat 10 augusti 2005 Wow! LÄter intressant? Har du nÄn mer info (eller lÀnk) om den?? jaförfan! http://www.zvex.com/fuzzprobe.html rolig demovideo dÀr ocksÄ!
android Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 http://www.zvex.com/fuzzprobe.html rolig demovideo dĂ€r ocksĂ„! đ Jo, jag hittade dit sjĂ€lv... -Google Ă€r bra att ha, och jag Ă€r lite för otĂ„lig ibland... đ Ser coolt ut, undrar vad man kan göra med den och en synth....? đ Kostar? Köpa varifrĂ„n? Oj, typ 280$ verkar det som... Kanske vĂ€l mycket för nĂ„t som för min del nog mest skulle va en "kul grej"...
Stinkey (oregistrerad) Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 VĂ€lkommen hit, ska du vara!! đ
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 VĂ€lkommen! Jesus vilken galen pedal
strobanik Postat 10 augusti 2005 TrĂ„dstartare Postat 10 augusti 2005 ja, ganska dyr Ă€r den.... hittade en begagnad i sverige för 2500, men bestĂ€llde ny frĂ„n musictoyz.com, blev i stort sett samma pengar Ă€ndĂ„... blev sĂ„ jĂ€kla kĂ€r i pedalen sĂ„ jag slog till, har inte Ă„ngrat mig en sekund, tillsammans med en analog delay sĂ„ kan man ha roligt i flera dygn đ eller tills nĂ„gon stryper dig :/
D Vibe Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 VĂ€lkommen... Funderade ocksĂ„ pĂ„ hur pedalen och en synth skulle fungera ihop đ .. helt klart en galen pryl iaf đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.