Jump to content
Annons

Presentation...


iOlle

Recommended Posts

Tjenixen!

Min arbetskamrat sitter mer eller mindre paralyserad över forumet, lyssnar och skriver innlÀgg och jag mÄste medge att det ser rÀtt trevligt ut, sÄ nu ska jag ocksÄ försöka komma med i debatten.

Är en 30 Ă„rig heltids arbetande ljudtekniker i reklam branschen, mestadels radioreklam och reklamfilm samt en del lĂ„ngfilms ljud. Jobbat med ljud pĂ„ heltid i 6-7 Ă„r och sitter mest hela dagarna framför Protools dĂ„ jag inte Ă€r ute pĂ„ filminspelningar.

Musiserar en del men det var ett tag sen jag gjorde nÄtt vettigt av det dÄ jag inte riktigt har orken att "konfa" datorn hemma. Det blir lÀtt sÄ nÀr man numera jobbar med sin hobby man haft sen man var 11 Är gammal. Tyverr, men jag ska försöka ta mig i kragen!!! Jag började med Noicetracker pÄ Amigan för evigheter sen, tjakka sedan en synt och en Atari med cubase osv osv...

MusikmÀssigt Àr jag en allÀtare, gillar det som Àr bra och svÀngigt och har bra melodier men i och med att jag inte spelar gura blir det lÀtt att den egna musiken drar Ät pop, dance hÄllet.

Tja det var vÀl en liten snabbis...

Hade fint allihopa!

// Olle

Redigerat av ‱‱‱ OLLE ‱‱‱
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

WhÀaeeelkööuummÀÀÀnn .. <- var bara tvungen att skriva den konstigaste vÀlkomstfrasen i trÄden.

.. nu nÀr jag tittar pÄ den ser den fan skÄnsk ut ocksÄ.

.. hursomhelst, Noisetracker rules 😆

/Daniel

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...