Jump to content
Annons

Status på medlemmar


Piffen

Recommended Posts

Blev fundersam nyss.

När är man nykomling, dvs hur länge. Hur länge ä man medlem? När blir man veteran?

Vad är det egentligen som avgör vad. Är det antalet inlägg? Eller sitter olsberg å plockar ut lämpliga kandidater? 😛

//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag har över 3000 inlägg....  😱

Men du räknas inte. Du är ju galen 😳

Japp. Galen och moderator. Kan inte bli bättre. Tänkte satsa på en karriär som diktator, men det är hemligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har över 3000 inlägg....  🤪

Men du räknas inte. Du är ju galen 😄

Japp. Galen och moderator. Kan inte bli bättre. Tänkte satsa på en karriär som diktator, men det är hemligt.

Lovar att inte skvallra

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har över 3000 inlägg....  😳

Men du räknas inte. Du är ju galen 🤪

Japp. Galen och moderator. Kan inte bli bättre. Tänkte satsa på en karriär som diktator, men det är hemligt.

Lovar att inte skvallra

Skvallra!!??

PÅ VEM?

VAD DÅ SKVALLRA???

Vill veta!!! 😄🙂

hihi

EDIT: Fixade bugg i inlägget

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag har över 3000 inlägg....  😄

Men du räknas inte. Du är ju galen 🙂

🙂

Glöm inte att räkna med Nekos 645 poster i OT. 😄😛

Eller Grahns 2192 😮

Eller kanske mina 1680? Den siffran är betydligt mer häpnadsväckande med tanke på hur länge Grahn varit medlem jämfört med mig 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är med inlägg av typen ni ser ovan som man blir "befodrad".

Sjukt

Faktiskt inte, eftersom de här inläggen ligger under kategorin "off-topic" och då tickar mätaren inte vidare.

Visst kan det spåra ur, men hellre ett livligt glatt forum än ett ställe där folk gnäller på varandra för innehållet i deras inlägg i "off topic".... som är menat just som det heter.

Redigerat av brojd
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Det är med inlägg av typen ni ser ovan som man blir "befodrad".

Sjukt

Faktiskt inte, eftersom de här inläggen ligger under kategorin "off-topic" och då tickar mätaren inte vidare.

Visst kan det spåra ur, men hellre ett livligt glatt forum än ett ställe där folk gnäller på varandra för innehållet i deras inlägg i "off topic".... som är menat just som det heter.

Word

Link to comment
Dela på andra sajter

Faktiskt inte, eftersom de här inläggen ligger under kategorin "off-topic" och då tickar mätaren inte vidare.

Visst kan det spåra ur, men hellre ett livligt glatt forum än ett ställe där folk gnäller på varandra för innehållet i deras inlägg i "off topic".... som är menat just som det heter.

Jag skrev "av typen ni ser ovan" 😆

Att det spårar lite då och då är väl helt okey men när det sker i nästan hälften av alla trådar och det nästan alltid är samma personer som "spårar ur" så undrar man ju...

Sedan räknas väl även inlägg som "jag vet inte men....." eller "jag har aldrig provat men...." osv.

Ganska lätt att samla på sig en hel drös med inlägg då 😆

Jag tycker inte statusen fyller någon som helst funktion.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Faktiskt inte, eftersom de här inläggen ligger under kategorin "off-topic" och då tickar mätaren inte vidare.

Visst kan det spåra ur, men hellre ett livligt glatt forum än ett ställe där folk gnäller på varandra för innehållet i deras inlägg i "off topic".... som är menat just som det heter.

Jag skrev "av typen ni ser ovan" 😆

Att det spårar lite då och då är väl helt okey men när det sker i nästan hälften av alla trådar och det nästan alltid är samma personer som "spårar ur" så undrar man ju...

Sedan räknas väl även inlägg som "jag vet inte men....." eller "jag har aldrig provat men...." osv.

Ganska lätt att samla på sig en hel drös med inlägg då 😆

Jag tycker inte statusen fyller någon som helst funktion.

Att det spårar lite då och då är väl helt okey men när det sker i nästan hälften av alla trådar och det nästan alltid är samma personer som "spårar ur" så undrar man ju...

Vad undrar man?

Jag tycker inte statusen fyller någon som helst funktion.

Måste den göra det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Så länge man själv känner att man säger något relevant så.. :rolleyes:

Jag har varit medlem ett tag, men många av de relativt nyare har långt många fler inlägg. Det innebär inte att de har mindre att komma med, förmodligen tvärtom, men jag är inte sur för att jag inte orkat engagera mig lika mycket. Statusen är ju inte det viktiga, det viktiga är ju informationsutbytet m m..

Så om det känns bra i hjärtat så.. 😛 Jag kan med gott samvete säga att jag gjort rätt för mina 460 inlägg eller nått sånt.. 😛 Det svär jag på.

//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...