spaceman Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 MOTU har slÀppt en ny samplingprogramvara Symphonic Instrument som verkar lÄta vÀldigt bra om man lyssnar pÄ exemplen pÄ: http://www.motu.com/products/software/msi/mp3.html/en Kan inte Studio testa denna produkt framöver.
Mr Keys Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 det vore faktiskt kul att lĂ€sa ett test av denna......... sjukt bra verkar den...... đ
Pluffo Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 FrĂ„gan Ă€r som vanligt hur svĂ„rt det Ă€r att fĂ„ till ett sĂ„dant hĂ€r bra sound....samt hur mycket shofrĂ€set kostar đ
lavrell Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Shit kolla liraren som lirar i deras demovideos đ Se och njut đ
BoGarsle Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 HEj ! Nu Àr jag ingen midi-anvÀndare men jag ser att han byter ljud lÀngst ner pÄ klaviaturen. Jag har ett FATAR SL990 PRO, kan man stÀlla in en sÄdan funktion pÄ det ? nÄgon som Àr kunnig eller vet ? /Bo Garsle
milton Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Vidarebefordrade till nyhetstips... BoGarsle, det ska funka.
VacUm Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 JÀkligt bra brass för en gÄng skull. StrÄkar har man ju hört bÀttre.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.