Jump to content
Annons

Utsketen i havet (Gotland)

Recommended Posts

mjaco0 (oregistrerad)
Postat

Tjena

Jag Àr en nybliven medlem med mÄnga Är i "den traditionella musiken" som basist i punk, rock och pop (70-90-talet) i Malmö.

Har nyligen börjat anvÀnda datorer för att "skapa" musik. Jag testar olika program för sampling, inspelning och bygge. Jag skulle nog kategorisera mig som en glad amatör och resultetet Àr bÄde upp och ned.

Har Ni lust att lyssna finns det nÄgra alster pÄ:Shelllessshellfishs

Jag har en ideŽ: Eftersom jag Àr nyinflyttad pÄ en ö (Gotland) och inte kÀnner nÄgon som sysslar med lprylar liknande mina, kanske det finns nÄgon dÀr ute som Àr sugen pÄ att starta ett VIRTUELLT BAND.

Om vi kunde samsas runt en ungefÀrlig musikalisk inriktning och nÄgot billigt nybörjarprogram (tex. Traction eller Cubase VST) skulle vi kunna arbeta som ett band men dÄ helt virtuellt.

NÄgon som Àr intresserad?

Jag Àr 40 Är men fortfarande öppen för det mesta i musikvÀg.

Mikael Jacobsson

mjaco0@idgmail.se

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.