Danny Cort (oregistrerad) Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Jag fick 25.000 Hur gick det för er, vore kul att höra hur mycket ni har dragit in under senaste halvÄret. Jag köpte 5 par nya sneakers direkt!
FredKato Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Gratulerar till degen! LÀste att du, bland andra, Àr upphovsmann till "Watching the stars" med Brolle. Kan tÀnka mig att den bidragit en hel del till STIM-inkomsterna eller? Keep up the good work!
Piffen Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Ehrm ehrm.. Nu kĂ€nns min liv mer upplyst och fullĂ€ndat. . đČ Men för tusan, grattis till pengarna. Skönt. Kan ju hoppas att man hamnar dĂ€r sjĂ€lv en dag, fastĂ€n jag finner det föga troligt. Kul att det finns dem som lyckas iaf.! đ Keep it up. //smulan
Lindeberg Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Danny - respekt! đ Stim Ă€lskade mig bara en tiondel sĂ„ mycket, men jag Ă€r ju glad Ă€ndĂ„! đČ
Piffen Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 men jag Ă€r ju glad Ă€ndĂ„! đČ Synd Ă„ skam annars! Vi som ingenting fĂ„r lyckas mĂ„nga gĂ„nger hĂ„lla humöret uppe Ă€ndĂ„.. SĂ„ det sĂ„.. đ //smulan
moOd Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 (redigerat) Jag fick 25.000 Hur gick det för er, vore kul att höra hur mycket ni har dragit in under senaste halvÄret. Jag köpte 5 par nya sneakers direkt! Jag erkÀnner att jag blir lite avis.. -"NÄn som vill veta vad jag fick i lön förra Äret?" *vissla ironiskt* Redigerat 15 juni 2005 av moOd
mornel Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Det hÀr Àr ett extremt osvenskt beteende - att prata om pengar. Jag gillar det. Grattis!
VacUm Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Varför kommer mina pengar alltid ett par dar senare?? Va likadant sist. Halva kompiskretsen ringer o skryter och dÀr stÄr man utan ett enda ord frÄn stim. Och sen efter ett par dar sÄ dimper Àntligen det efterlÀngtade kuvertet ner. Irriterande!!!!
wonderboy Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Jag gratulerar samtidigt som jag konstaterar att jag dragit in 0 kr frÄn STIM i Är ocksÄ! NÀr jag tÀnker efter sÄ Àr det nog sÄ att om STIM skulle ta kontakt med mig sÄ skulle vÀl det vara för att jag plagierat nÄgot! Danny kan inte bjuda pÄ öl, Danny kan möjligen lÄna ut sneakers! Vilken storlek?
MrPhil (oregistrerad) Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Gratulerar till din sĂ€kert vĂ€lförtjĂ€nta ersĂ€ttning för ditt skapande! SjĂ€lv kammat in noll i Ă„r! đ
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Varför kommer mina pengar alltid ett par dar senare?? Va likadant sist. Halva kompiskretsen ringer o skryter och dÀr stÄr man utan ett enda ord frÄn stim. Och sen efter ett par dar sÄ dimper Àntligen det efterlÀngtade kuvertet ner. Irriterande!!!! För att kompiskretsen fÄr det direkt in pÄ sina konton? Utbetalningskorten skickas ut samma dag som utebetalningsdatumet sÄ om du inte har pengarna direkt till kontot Àr det postverket som bestÀmmer...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 (redigerat) Danny kan inte bjuda pÄ öl, Danny kan möjligen lÄna ut sneakers! Vilken storlek? Oika i olika mÀrken sÄklart. FrÄn 8,5 i Cons till 9,5 i AND1. VÀlkomna! Redigerat 15 juni 2005 av Danny Cort
VacUm Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Varför kommer mina pengar alltid ett par dar senare?? Va likadant sist. Halva kompiskretsen ringer o skryter och dÀr stÄr man utan ett enda ord frÄn stim. Och sen efter ett par dar sÄ dimper Àntligen det efterlÀngtade kuvertet ner. Irriterande!!!! För att kompiskretsen fÄr det direkt in pÄ sina konton? Utbetalningskorten skickas ut samma dag som utebetalningsdatumet sÄ om du inte har pengarna direkt till kontot Àr det postverket som bestÀmmer... aah. .FÄr routa om detdÀr helt enkelt. Göra pÄ stims hemsida eller ringa?
Lindeberg Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 aah. .FÄr routa om detdÀr helt enkelt. Göra pÄ stims hemsida eller ringa? Du kan bara maila medlemsservice och berÀtta hur du vill ha det: Medlemsservice telefon: 08-783 95 00 fax: 08-783 95 55 e-post: info@stim.se
Thimmie Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Ă h, gött för dig! LĂ„ten som jag och Kenny KĂ€ngström (Addict59) lirade in: Perfekt för mig" (kolla in den hĂ€r) kommer att vara med i en kortfilm. Den filmen kommer att visas pĂ„ de tre storbilds-tv-aparaterna vid Hawaii-scenen pĂ„ Hultsfredsfestivalen. Om man skulle ta och göra en musikrapport till STIM... đ
Eliasson Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Om man skulle ta och göra en musikrapport till STIM... đ Do it, cÂŽmon do it. Jag lĂ€r ju inte dra in mer Ă€n 800, max đ Fick iof 19 lök för filmmusik förra sommarn, SĂ„ stimma,stimma,stimma, Thimmie!
Fredster Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Jag fick 25.000 Hur gick det för er, vore kul att höra hur mycket ni har dragit in under senaste halvÄret. Jag köpte 5 par nya sneakers direkt! Det blir ju ingen fet Ärslön direkt. DÄ mÄste du ha ett jobb vid sidan om eller?
hackeman Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Jag fick 25.000 Hur gick det för er, vore kul att höra hur mycket ni har dragit in under senaste halvĂ„ret. Jag köpte 5 par nya sneakers direkt! Det blir ju ingen fet Ă„rslön direkt. DĂ„ mĂ„ste du ha ett jobb vid sidan om eller? Den insikten har jag oxĂ„ kommit till. Utan att ha fĂ„tt ett öre frĂ„n STIM. Man mĂ„ste ju skriva 5-10 billboarders om Ă„ret för att leva schysst pĂ„ det. Dj-vla dĂ„lig affĂ€rsidĂ© det dĂ€r. đ
Reason Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 ojdĂ„! det blev 3200:- Jag Ă€r skyldig DD och Danny lite bĂ€rs đ
Linus Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Ă h, gött för dig! LĂ„ten som jag och Kenny KĂ€ngström (Addict59) lirade in: Perfekt för mig" (kolla in den hĂ€r) kommer att vara med i en kortfilm. Den filmen kommer att visas pĂ„ de tre storbilds-tv-aparaterna vid Hawaii-scenen pĂ„ Hultsfredsfestivalen. Om man skulle ta och göra en musikrapport till STIM... đ DĂ„ kan man sĂ€ga att ni indirekt spelar pĂ„ Hultsfred đ
Thimmie Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Ă h, gött för dig! LĂ„ten som jag och Kenny KĂ€ngström (Addict59) lirade in: Perfekt för mig" (kolla in den hĂ€r) kommer att vara med i en kortfilm. Den filmen kommer att visas pĂ„ de tre storbilds-tv-aparaterna vid Hawaii-scenen pĂ„ Hultsfredsfestivalen. Om man skulle ta och göra en musikrapport till STIM... đ DĂ„ kan man sĂ€ga att ni indirekt spelar pĂ„ Hultsfred đ hehe... precis! đ
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Jag fick 25.000 Hur gick det för er, vore kul att höra hur mycket ni har dragit in under senaste halvÄret. Jag köpte 5 par nya sneakers direkt! Det blir ju ingen fet Ärslön direkt. DÄ mÄste du ha ett jobb vid sidan om eller? Flera stycken faktiskt.
android Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 (redigerat) Shit pĂ„mmfritt, det var ju rĂ€tt mĂ„nga som fick en del kosing hĂ€r... Grattis! Vi fick ungefĂ€r 400 spĂ€nn tillsammans i "bandet" (2 pers). Inte direkt nĂ„n storvinst, men Ă€ndĂ„ 400kr mer Ă€n vad jag hade förvĂ€ntat mig... đ Edit: Det var visst ungefĂ€r 600kr... đ Redigerat 16 juni 2005 av android
Cloudsurfer Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Jaha...dĂ€r ser man, nĂ„gra fina stim pengar fick vissa. och jag kommer fan aldrig fĂ„ đČ
hackeman Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Jaha...dĂ€r ser man, nĂ„gra fina stim pengar fick vissa. och jag kommer fan aldrig fÄ đČ NĂ€, inte med den instĂ€llningen. đ
tom Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 570 spÀnn var ( 4 st i bandet) Det positiva Àr att vi fick mer nu Àn förra Äret, det gÄr Ät rÀtt hÄll. /tom
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.