Thimmie Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 Thimmie Englund, född 1980 frĂ„n VĂ€stervik. SĂ„ngare och medelmĂ„ttig gitarrist, Ă€r egentligen trummis, men har blivit avdankad pĂ„ det ocksĂ„. SĂ„ nu Ă€gnar jag mina lediga stunder Ă„t att göra lĂ„tar. Jag har helt enkelt gĂ„tt frĂ„n att vara musiker till att bli lĂ„tskrivare. Kolla gĂ€rna in www.thimmie.se Yrke: Jag jobbar pĂ„ Musiclink AB i Hultsfred, ett helĂ€gt dotterbolag till föreningen Rockparty som arrangerar Hultsfredsfestivalen. Musiclink gör en massa saker och de driver bl.a. utbildningen Digital mediadistributiondĂ€r jag Ă€r utbildningsledare. Jag undervisar Ă€ven pĂ„ gymnasienivĂ„ dĂ€r jag numera bara har en kurs, det Ă€r branschkunskap för estetiska programmet. Intressen: Dumt att inte nĂ€mna musik eftersom jag bĂ„de spela och lyssna pĂ„ musik. Vad vore livet utan musik? NĂ€r folk frĂ„gar vad jag lyssnar pĂ„ sĂ€ger jag att det Ă€r allt utom hip hop och dansband, vilket Ă€r sant. Man kan inte gilla allt. Jag skulle vilja rekommendera: WASP â The crimson idol, Kent â Isola, Daniel Cirera - Honestly - I Love You *cough* och Opeth â My arms your hearse. Jag Ă€r löjligt intresserad av engelsk fotboll, jag beskyller min far för det. Jag mins i min ungdom dĂ€r Tipsextra var ett stĂ„ende inslag varje lördag. Far min Ă€r ett inbitet Manchester United-fan men sĂ„ mycket inflytande har han inte haft pĂ„ mig eftersom att det var Arsenal som 1988 fĂ„ngade mitt fotbollshjĂ€rta. Jag har den stora Ă€ran att skriva om Arsenal pĂ„ fan-sajten www.svenskafans.com. Kanske har du tid att gĂ„ in och lĂ€sa nĂ„gon av mina âDagens Arsenalâ? Det hĂ€nder att jag hugger tag i en bok och dĂ„ Ă€r det Jean-Philippe Toussaint, en av mina absoluta favoritförfattare som gĂ€ller. Han beskriver saker med sĂ„dan lĂ€tthet, trots att det ibland kĂ€nns mycket större. Men den bĂ€sta och mest bisarra bok jag lĂ€st Ă€r Ă€ndĂ„ TĂ€rningsspelaren av Luke Rinehart. Dröm: Att bli artist eller lĂ„tskrivare. Japp, det var nog allt! Glöm inte bort att komma ihĂ„g migâŠ
Ken KÀngström Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 VÀlkommen! Ska bli kul att se dig hÀr i krokarna =)
Thimmie Postat 13 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 13 juni 2005 (redigerat) VĂ€lkommen! Ska bli kul att se dig hĂ€r i krokarna =) Jepp, Ă€ntligen har jag reggat mig! Jag har varit inne och tjuvlĂ€st lite dĂ„ och dĂ„, men inte "orkat" regga mig. Men nu sĂ„! android// Hej, hej! đ Redigerat 13 juni 2005 av Thimmie
Benjamin Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 (redigerat) VÀlkommen frÄn en annan nykomling hÀr pÄ forumet! / BB Redigerat 13 juni 2005 av Benjamin
Per_a_55 Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 WhÀlkommen, du verkar spÀnna över ett brett omrÄde!
Thimmie Postat 13 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 13 juni 2005 WhĂ€lkommen, du verkar spĂ€nna över ett brett omrĂ„de! Tack och bock! Hur menar du brett omrĂ„de? Musikaliskt antar jag? Har du kollat in min sajt eller?! đ
dede Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 Moin och vĂ€lkommen!!!!!!!! Din dröm verkar du ju -nĂ€stan Ă„tminstone- ha fixat! đ
Thimmie Postat 14 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 14 juni 2005 dede// Jupps, en av dem Ă€r nĂ€stan fixad. Dock vore det kul om man fick pröjs för lĂ„tarna duvet... đ HĂ„kan Ekberg// Tack o bock! demoniqus// Tack o bock!
fyffes Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Jepp, har ju redan sett dig ganska sÄ ordentligt trots endast 3-4 dagar hÀr. Kepp it on.
Thimmie Postat 15 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 15 juni 2005 Jepp, har ju redan sett dig ganska sĂ„ ordentligt trots endast 3-4 dagar hĂ€r. Kepp it on. SĂ„ klart! Jag regga mig ju för att vara delaktig i det som hĂ€nder och fötter hĂ€r! đ
Thimmie Postat 15 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 15 juni 2005 (redigerat) dedacia// Tja! đ L.C// Tja! đ Redigerat 15 juni 2005 av Thimmie
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.