Jump to content
Annons

Vem är jag då?


Anders M

Recommended Posts

hej hej på er studio vänner

Är en grabb som sysslat med sånt här ett tag. Köpte en synt i åttan vilket blev min dörr till inspelningens underbara värld.

Nu har det gått sex år sen dess och ännu har jag inte så mycket att visa upp. Är en typisk börjar-på-en-låt-men-gör-aldrig-klart-den-kille..

Lirar klaviatur. Började med piano som femåring och har väl hållt på sen dess med mer eller mindre entusiasm.

Vad gör jag för musik då?

detta varierar men det är väl åt det elektroniska hållet. Ibland soft stämningsmusik. annars en del house, breakbeat och drum'n'bass. försöker även göra en del elektronisk jazz men lyckas aldrig få till ett skönt, skit-aukustiskt sound.

Musiken jag lyssnar på varierar från period till period och beror på sinnesstämning, väder m.m. Just nu är det mycket St Germain, Avalanches och Ted Gärdestad.

Har förövrigt ett hemsideprojekt som förhoppningsvis blir klart snart. Kommer kanske lägga upp lite låtar då och då som ni gärna får kritisera!

Ha det!

/Anders M

Redigerat av Anders M
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...