Jump to content
Annons

JIMMY JANSON ROCKAR FETT


Lunatik

Recommended Posts

Annons

Sluta bråka om Jimmy,, Han är min granne.. I varjefall Nu sen jag flyttat till Värmland.. Och till råga på allt.. Hans tjej kommer från andra sidan berget hemma i Lappland.. Jag kommer från Borgasidan och hon från klimpfjällssidan.. det är granngårs dä :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har vart hemma hos hans granne.

OCH jag spelar på samma scen som honom om två veckor.

:rolleyes:😛🙁😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Sluta bråka om Jimmy,, Han är min granne.. I varjefall Nu sen jag flyttat till Värmland.. Och till råga på allt.. Hans tjej kommer från andra sidan berget hemma i Lappland.. Jag kommer från Borgasidan och hon från klimpfjällssidan.. det är granngårs dä :rolleyes:

Haha... 😛 Soft... Andra sidan berget?! heh..

nämen okey...lite respekt till dig då... lite...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sluta bråka om Jimmy,, Han är min granne.. I varjefall Nu sen jag flyttat till Värmland.. Och till råga på allt.. Hans tjej kommer från andra sidan berget hemma i Lappland.. Jag kommer från Borgasidan och hon från klimpfjällssidan.. det är granngårs dä 😉

Aha det var som fasen. Jo jag är släkt med den tjejen...på håll. Tror att farsan är tremänning eller något sådant, med henne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sluta bråka om Jimmy,, Han är min granne.. I varjefall Nu sen jag flyttat till Värmland.. Och till råga på allt.. Hans tjej kommer från andra sidan berget hemma i Lappland.. Jag kommer från Borgasidan och hon från klimpfjällssidan.. det är granngårs dä 😉

Aha det var som fasen. Jo jag är släkt med den tjejen...på håll. Tror att farsan är tremänning eller något sådant, med henne.

...och hennes kusse gick i brorsans klass...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sluta bråka om Jimmy,, Han är min granne.. I varjefall Nu sen jag flyttat till Värmland.. Och till råga på allt.. Hans tjej kommer från andra sidan berget hemma i Lappland.. Jag kommer från Borgasidan och hon från klimpfjällssidan.. det är granngårs dä 😱

Jag har varit i både borgafjäll och klimpfjäll 😛

Fast jag trodde att det bara var folk som hade stugor där, inte att man bodde året runt 😛 Nerrå 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe... skulle bara kolla hur många som läser denna posten... har inget bättre för mig förstår ni...

Det som inte kommer fram i din post är väl om du tycker att Jimmy "rockar fett" eller om du bara vill vara en sådär ironisk kille? 😱

Jimmy vet ju iaf hur man håller kontakt med fans! 😆

http://www.lunarstorm.se/fame_jimmy

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe... skulle bara kolla hur många som läser denna posten... har inget bättre för mig förstår ni...

Det som inte kommer fram i din post är väl om du tycker att Jimmy "rockar fett" eller om du bara vill vara en sådär ironisk kille? 😱

Jimmy vet ju iaf hur man håller kontakt med fans! 😆

http://www.lunarstorm.se/fame_jimmy

Hmm, han ger ett rätt seriöst Lunar-intryck, eller hur?

Är iofs inte allt för bekant med Lunar, men han känns som urtypen för en Lunar-filur.. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)

Jimmy Jansson är ett projekt som finansierats utav Bert Karlsson och Per Gessle. De har klonat Pers röst och komponeringsförmåga. Dessa två egenskaper har de sedan injicerat i en vanlig gymnasiekille. Denne har sedan känt en iver att bli en halvtaskig gitarrist och skriva texter i vilka det rimmas på ord som slutar på "Å".

Jimmy Jansson är utsatt för ett grymt experiment. Det värsta av allt är att han kanske inte ens heter Jimmy Jansson... 😮😮😉🙂

Redigerat av equinoxe
Link to comment
Dela på andra sajter

Jimmy Jansson är ett projekt som finansierats utav Bert Karlsson och Per Gessle. De har klonat Pers röst och komponeringsförmåga. Dessa två egenskaper har de sedan injicerat i en vanlig gymnasiekille. Denne har sedan känt en iver att bli en halvtaskig gitarrist och skriva texter i vilka det rimmas på ord som slutar på "Å".

Jimmy Jansson är utsatt för ett grymt experiment. Det värsta av allt är att han kanske inte ens heter Jimmy Jansson... 😮😮😉🙂

HAHAHAHAHa

Link to comment
Dela på andra sajter

Jimmy vet ju iaf hur man håller kontakt med fans! 🙂

http://www.lunarstorm.se/fame_jimmy

Hmm, han ger ett rätt seriöst Lunar-intryck, eller hur?

Är iofs inte allt för bekant med Lunar, men han känns som urtypen för en Lunar-filur.. 😮

Släppte en kommentar till han på lunar! (ehm..lånade lillasysters 😉 )

Jag Älskar Dig! skrev jag....

Link to comment
Dela på andra sajter

Lägger på några kilon, och tar bort några cm hår? 🙂

Skall jag tolka det som att jag ser smalare ut än Jimmy Jansson? Öh du grabben, då säger jag bara en sak.. Vänta tills du får se mig i verkligheten, du har svåra vanföreställningar 😉

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

LOL, förstod att någon skulle misstolka den posten, medvetet eller omedvetet.. 🙂

Kameran sägs lägga på några kilon, men eftersom du har längre hår som någon sa, måste den även ta bort några cm av just håret?

Hmm.. 😉 Om du förstår vad jag menar så säg till, kanske du kan förklara för mig sedan.. 😮

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)
woho, jimmy och jag är född på samma dag läste jag på hans hemsida. Koolt för honom 😄

Vad coolt! Då är ni nästan släkt!? :rolleyes:🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jimmy Jansson är ett projekt som finansierats utav Bert Karlsson och Per Gessle. De har klonat Pers röst och komponeringsförmåga. Dessa två egenskaper har de sedan injicerat i en vanlig gymnasiekille. Denne har sedan känt en iver att bli en halvtaskig gitarrist och skriva texter i vilka det rimmas på ord som slutar på "Å".

Jimmy Jansson är utsatt för ett grymt experiment. Det värsta av allt är att han kanske inte ens heter Jimmy Jansson... 😉😉🙁😆

Var det då han övergick från att sjunga på engelska till att helt och hållet sjunga på svenska the Gessle way? 😛

Håkan

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag varit och lirat på samma scen som Jimmy Jansson och minglat med Bert Karlsson.

Jag äger nog mest i världen. 8)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...