Christofer Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Jag har själv en Warlock men jag undrar om dom andra modellerna är bra 🙂
wicked_s Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Har alltid varit väldigt skeptisk till B.C Rich, förutom de Amerikanska modellerna, och deras custom utbud. Har aldrig provat dessa, men de verkar riktigt bra.
Christofer Postat 20 maj 2005 Trådstartare Postat 20 maj 2005 Du borde ta dej tid att prova en Warlock för med tunna strängar så är dom oslagbara sologuror
wicked_s Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Men jag tycker att formen är så konstig? Men jag ska testa en så fort jag får tillfälle
wicked_s Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Just nu har jag en Washburn RS-980, som funkar helt ok. Har beställt en handgjord J.Nunis gitarr från USA som förhoppningsvis kommer om 2 veckor, det ser jag fram emot.
Zando Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Har beställt en handgjord J.Nunis gitarr från USA som förhoppningsvis kommer om 2 veckor, det ser jag fram emot. Vad går en sådan på för pris?
wicked_s Postat 21 maj 2005 Postat 21 maj 2005 (redigerat) Vad går en sådan på för pris? Mellan 35-40 tusen någonstans. Jag hade turen att bli sponsrad, så jag betalar bara en symbolisk summa för frakten, caset och mickarna. (Runt 5 tusen). Då fick jag välja allting som jag ville ha det, form, träslag, placering, mekanik, material, mickar, dimensioner färg etc. Som "inlägg" i greppbrädan (istället för prickar eller liknande) så ville jag ha den helt ren med min första initial (P) på tolfte band i äkta silver. Kan lägga upp bild på hur guran ser ut än så länge om ni vill? edit: stavfel. Redigerat 21 maj 2005 av wicked_s
wicked_s Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 Här kommer två bilder på guran, en från ett väldigt tidigt stadie och en lite senare. Gitarren har precis gått på lack och jag kommer att få nya bilder nästa vecka, då allting sitter på plats. En kul grej, gitarristen i Dark Tranquillity kör ju på en J.Nunis också: http://www.darktranquillity.com/realindex.html
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.