Jump to content
Annons

Iron Maidens Ullevikonsert på TV!


wonderboy

Recommended Posts

På Aftonbladet Text-TV skriver man att Ullevikonserten med Iron Maiden kommer att direktsändas i både tv och radio. Ingen favoritgrupp för mig men det skulle man kanske flukta lite på ändå?! Neko, den gamle hedersknyffeln, PM:ade mig nu information han hittat på SVT:s hemsida: "Iron Maiden direktsänds i SVT

Lördagen den 9 juli direktsänds Iron Maidens konsert från Ullevi i Göteborg i SVT2 och Sveriges Radio P3. Med 5.1 Dolby sound, 21 kameror på plats för att följa skådespelet och 57 000 åskådare kommer det att bli en spektakulär händelse på många sätt."

Redigerat av wonderboy
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Inte riktigt min Piece of cake, men visst, det är ju gratis att se så man kan väl ge dem en chans 🙂

Inte riktigt gratis ni betalar väl TV-licens!! 🙂

såklart man sitter bänkad framför TV när det är hårdrock, inte så ofta de händer.

Redigerat av kirtaphus
Link to comment
Dela på andra sajter

Fan jag kommer väl säkert att missa det med min vanliga otur. Missade ju Maiden när de spelade i Sverige första gången efter att de hade återförenats... ändå hade jag köpt biljett.. haha

okey ..de är illa..😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag haft biljett 2 gånger till Maiden, men aldrig lyckats se dem.. Nu ser det ut som att jag faktiskt kommer att vara i Göteborg under spelningen, men då är jag pankare än jag någonsin ens vågat tänka mig till! Surt, men detta är ju ändå något av en räddning 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Ska dit och se det live-live. Inget större maiden-fan men brorsan hade biljetter så vafan.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...