Jump to content
Annons

Dolt beröm!


Peder

Recommended Posts

Hej!

Tänkte först jag nog bara missuppfattat eller var på bra humör men efter att ha läst flertalet inlägg och funnit samma glada anda här som där är

de positivistiska forum-strömningarna med statistisk signifikans fastställda - det blir bättre och bättre dag för dag (... och snart är det vinter 😎!)

MVH-Peder

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej!

Tänkte först jag nog bara missuppfattat eller var på bra humör men efter att ha läst flertalet inlägg och funnit samma glada anda här som där är

de positivistiska forum-strömningarna med statistisk signifikans fastställda - det blir bättre och bättre dag för dag (... och snart är det vinter 😎!)

MVH-Peder

Kan inte annat än hållamed dig:P

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, vad kan man mer begära än trevliga och kunniga forumkamrater?

inget... (förutom några pilsner på lördagskvällen då) 😲

Nu känner jag inte riktigt till Dina preferenser, Brojd, även om jag kan ana! Själv har jag väl kanske ett par saker till på min önskelista!

Link to comment
Dela på andra sajter

Min tidigare tråd var absolut inte ett försök att skapa sämre stämning här på forumet. Så här i efterhand inser jag, att det var precis vad den gjorde 😉 . Men jag ska ta åt mig glädjen från den här tråden, och sluta posta dåliga inlägg. Hoppas jag är förlåten 😎

The Mr... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Min tidigare tråd var absolut inte ett försök att skapa sämre stämning här på forumet. Så här i efterhand inser jag, att det var precis vad den gjorde 😆 . Men jag ska ta åt mig glädjen från den här tråden, och sluta posta dåliga inlägg. Hoppas jag är förlåten 😆

The Mr... 😎

Jag blir alltid glad när jag ser Din avatar, så för mig är allt lugnt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Min tidigare tråd var absolut inte ett försök att skapa sämre stämning här på forumet. Så här i efterhand inser jag, att det var precis vad den gjorde 😎 . Men jag ska ta åt mig glädjen från den här tråden, och sluta posta dåliga inlägg. Hoppas jag är förlåten 😆

The Mr... 😎

Nä du behöver inte be om förlåtelse. Absolut inte. Fakta är fakta lixom.

Däremot så vill jag be om förlåtelse.

Förlåt.

😆😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej! (Sorry jag jämt och ständigt ska be om ursäkt för allt - förlåt!)

Nu ska jag nämna något som blivit bättre på detta forum:

#1 Att bara medlemmar numer ser OT-avdelningen - den som kom på det var riktigt smart och det är väldigt ovanligt, bra gjort!

En annan grej som har blivit bättre är... (#2)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...