Dark Of Light Postat 4 februari Postat 4 februari (redigerat) Ja, vilken kommun kör DoL en sväng i idag då? Redigerat 4 februari av Dark Of Light
Fidden Postat 4 februari Postat 4 februari Det där är en blind fläck på min karta. Trodde inte ens Tibro var en egen kommun.
slejnard Postat 4 februari Postat 4 februari Skulle kunna vara Vidsel men det är det inte. Kul du får vidga vyerna Dol.
Dark Of Light Postat 4 februari Postat 4 februari 2 timmar sedan sa Fidden: Det där är en blind fläck på min karta. Trodde inte ens Tibro var en egen kommun. Det här kändes som någonslags slow, stillbilds version av På Spåret😄 Rätt svar!
Dark Of Light Postat 4 februari Postat 4 februari 2 timmar sedan sa slejnard: Skulle kunna vara Vidsel men det är det inte. Kul du får vidga vyerna Dol. "Tibro" och "vidga vyerna" i samma mening är rätt överdrivet 😁 "Sinnes vidgande droger" möjligtvis... 3 minuter sedan sa Neosus: Jag gissar på Greklands kommun! Va de rätt? Absolut!
Fidden Postat 4 februari Postat 4 februari Ta en bild om du passerar Vara. Det pågår tydligen en diskussion om den orten verkligen existerar.
Micke H Postat 4 februari Postat 4 februari Försiktig bara du passerar denna sjö, den verkar skitjobbig. 1
Dark Of Light Postat 4 februari Postat 4 februari 51 minuter sedan sa Fidden: Ta en bild om du passerar Vara. Det pågår tydligen en diskussion om den orten verkligen existerar. Ja, vara kan den vara?
slejnard Postat 4 februari Postat 4 februari 12 minuter sedan sa CHAE: Varats olidliga lätthet. Lena Olin va 🥰
Fidden Postat 4 februari Postat 4 februari 40 minuter sedan sa slejnard: Lena Olin kan va 🥰 DU kan va 😡 1
slejnard Postat 4 februari Postat 4 februari 10 minuter sedan sa Neosus: Kpd på de e ingen fråga! Jo de e de som e frågan e de?
slejnard Postat 4 februari Postat 4 februari 46 minuter sedan sa Neosus: Ni KAN vara! De kan vi va! 😦
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.