Discipuli Postat Söndag kl 15:46 Postat Söndag kl 15:46 VoosteQ Nu för ca 300kr hela kitet Compressor med special funktioner och en channelstrip med flera olika versioner i en. . Dessa kommer jag använda mycket framöver. https://www.voosteq.com
Discipuli Postat Söndag kl 15:47 Postat Söndag kl 15:47 (redigerat) Just nu sa Discipuli: VoosteQ Nu för ca 300kr hela kitet Compressor med special funktioner och en channelstrip med flera olika versioner i en. . Dessa kommer jag använda mycket framöver. https://www.voosteq.com Årets första och sista plugin inköp. Då fattar ni, det var inget motstånd att skaffa dessa pluggar. Redigerat Söndag kl 15:47 av Discipuli
slejnard Postat Söndag kl 18:18 Postat Söndag kl 18:18 One doesnt simply resist plugins… Har då ätit en (stor) bulle å mjölk. Visste ni att mjölk innehåller öl? 1
Fidden Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan Mjölk innehåller mjöl, som i sin tur innehåller öl, som i sin tur innehåller en liten ö.
Fidden Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan 15 minuter sedan sa Neosus: Vagotland! Kanske inte så stor...
slejnard Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan 1 timme sedan sa Fidden: Mjölk innehåller mjöl, som i sin tur innehåller öl, som i sin tur innehåller en liten ö. Du tänker på Öland?
CHAE Postat 15 timmar sedan Trådstartare Postat 15 timmar sedan (redigerat) Happy birthday to me!🥳 Nu blir det trerätters på Gränsö slott och sedan massage och relaxbubbelkopp🤩 Redigerat 15 timmar sedan av CHAE 3
slejnard Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Jamen grattis då CHAE! 🥳 Nu vet jag ju att man inte ska fråga gamla damer om dess ålder men… är den ansenlig? Jämn? Ojämn? 1
slejnard Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Morn å KPD. Kan kylan vara på väg att släppa kring de slejnardiska nejderna? Verkar så. -20 i skrivande stund.
CHAE Postat 2 timmar sedan Trådstartare Postat 2 timmar sedan 13 timmar sedan sa slejnard: […]Nu vet jag ju att man inte ska fråga gamla damer om dess ålder men… är den ansenlig? Jämn? Ojämn? 47🙃
slejnard Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 3 minuter sedan sa CHAE: 47🙃 Det har jag å varit. En bra ålder 👍😊☕️
CHAE Postat 1 timme sedan Trådstartare Postat 1 timme sedan Mjo, en bra mellanålder skulle jag vilja påstå.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.