slejnard Postat 5 januari Postat 5 januari Ja vilken skön match. Såg första- sov- vaknade till slutet av straffläggningen. Kul med final. Morn å KPD.
Dark Of Light Postat 5 januari Postat 5 januari 3 timmar sedan sa Fidden: Vilken spänning man missade Näeh, jag sket i den där PTn helt enkelt. Jag har ju så många
Fidden Postat 5 januari Postat 5 januari 10 minuter sedan sa Dark Of Light: Näeh, jag sket i den där PTn helt enkelt. Jag har ju så många Ja men exakt, kunde ju blivit precis vem som helst som tog den där, sjukt spännande.
Dark Of Light Postat 5 januari Postat 5 januari (redigerat) 1 timme sedan sa Fidden: Ja men exakt, kunde ju blivit precis vem som helst som tog den där, sjukt spännande. Ja finner det å andra sidan glädjande samt är ju så oerhört nöjd med att bidra till den sjukt spännande stämningen i tråden. Redigerat 5 januari av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 5 januari Postat 5 januari 1 timme sedan sa Neosus: Hej hur gammal heter du någonstans då lilla gumman?
slejnard Postat 5 januari Postat 5 januari Just nu sa Neosus: Jo jag ska tänka på saken! Ta dig en funderare och återkom!
slejnard Postat 5 januari Postat 5 januari Just nu sa Neosus: Fan! Jag kokade för svagt kaffe! Inte gott!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.