Fidden Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan Händer inte ofta att jag blir "klar" med låtar nu för tiden, eftersom jag har så förbannat svårt att ta upp halvklara projekt. Men denna blev nog relativt klar ändå. Lite friska öron vore trevligt, hur låter det egentligen? 4
Discipuli Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan Svensk poppa country. Trallvänlig. Bra jobbat.👍 1
slejnard Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Tack för presenten. Den värmer! En skön dänga. Bra jobbat fidden! Får lite känsla av Lars Winnerbäck. 1 1
ONSatan Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Låter mumma! 👏 Skulle vilja ha upp sången en aning och lite mer glädje/energi i sången (som ÄR bra!) 1
Dylfnert Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Det låter lite kompakt skulle vilja ha lite mera luft i mixen faktiskt 1
Dark Of Light Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Ja, fantastiskt bra tycker jag. Speciellt sången har du lyckats med. Du har annars en tendens att inte riktigt våga ta i och prova vingarna gällande just det. Visst svajar det till ibland men det ger också lite karaktär i det här fallet. Riktigt bra!!! 1
CHAE Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan (redigerat) 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Ja, fantastiskt bra tycker jag. Speciellt sången har du lyckats med. Du har annars en tendens att inte riktigt våga ta i och prova vingarna gällande just det. Visst svajar det till ibland men det ger också lite karaktär i det här fallet. Riktigt bra!!! What @Dark Of Light said👆🏼 @Fidden du har alltid haft ett eget uttryck i sången och det, ihop med välproducerade alster, vinner du på i längden i mitt tycke. Mixen är luftig och varje instrument tar sin egen plats helt naturligt. Skulle jag behöva nämna något konstruktivt är det att basen behöver mer kött och tryck i reffarna flr att liksom skjutsa iväg låten ännu längre ut i universum. Det finns något sorgset och väldigt svenskt i din musik och texter som tilltalar mig oerhört. Måhända det är folkmusik-rötterna och kent-nostalgin som gör dina låtar så väldigt…hmm…lätta att för mig att ta till mig. Ptja, mina två cent. Vänligen, CHAE Redigerat 4 timmar sedan av CHAE Utvecklade bas-resonemanget något 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.