slejnard Postat 27 augusti Postat 27 augusti Hallåj! Släppte ny låt. Har ni några tips att ta med framledes? Arr mix etc. Rock 🎸 på svenska! Den ena på YouTube är annorlunda mix än den på Spotify och lite kortare… 1
Håkan Ström Postat Lördag kl 12:58 Postat Lördag kl 12:58 Pugh slår till igen! Låter tight. Jag hade själv gjort en mix med mer av allt, för jag gillar det soundet. Tycke och smak, eller bara mina gamla öron? 🙂 Men detta låter för mig tight, minimalistiskt snyggt o avskalat, på rätt sätt om man vill ha Pugh soundet från den tiden. Så om det var målet, målet uppnått! 1
slejnard Postat Lördag kl 14:51 Trådstartare Postat Lördag kl 14:51 1 timme sedan sa Håkan Ström: Pugh slår till igen! Låter tight. Jag hade själv gjort en mix med mer av allt, för jag gillar det soundet. Tycke och smak, eller bara mina gamla öron? 🙂 Men detta låter för mig tight, minimalistiskt snyggt o avskalat, på rätt sätt om man vill ha Pugh soundet från den tiden. Så om det var målet, målet uppnått! Tack så mycket Håkan! Roligt att höra. 😊👍. Även Pughreferensen 😃 1
Jonatan Lundin Postat Söndag kl 10:16 Postat Söndag kl 10:16 Håller med; Pugh har slagit till igen! Mycket bra låt, arr, mix. 🥳 Kanske skulle lite klaviatur göra susen på låter som dessa. Någon hammond, piano och/eller munspel (eller varför inte en syntpad)? 1
slejnard Postat Söndag kl 16:57 Trådstartare Postat Söndag kl 16:57 Tack Jonatan! ingen dum idé att börja lägga lite klaviaturer på nån låt. Jag är dock bland de sämre på att spela den typen av instrument. 😃 Kanske får göra fler samarbeten. 😎 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.