Jag är ute efter att köpa en ny Mac studiodator men skulle behöva lite experthjälp om vad jag egentligen ska och vart man kan köpa den.
*Jag vill kunna använda den för inspelning av musik. Är bekväm i att använda logic och kommer att fortsätta med det med den nya datorn. Musiken jag främst spelar in är symfonisk metal, men tänker även att jag ska spela in annan musik.
*Vill också kunna använda den till videoredigering för Patreon-content samt content till YouTube.
*Behöver också kunna streama från datorn via Twitch. Tänker att jag ska kunna spela spel samt ha hangouts där man lyssna på låtar tillsammans och svarar på frågor t.ex.
*Jag tänker också att en laptop kan vara att föredra då det är enklare att ta med den om man vill jobba på annan ort eller föra över filer i studion där jag brukar mixa etc.
Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.
Fråga
Zorn
Hej!
0 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.