Dark Of Light Postat 22 april Postat 22 april 7 timmar sedan sa Fidden: Det är rätt. Hos barberaren behöver man vara vaksam och på alerten. Annars är det, vahettereh, klippt? 1 timme sedan sa CHAE: DoL panicking in 3…2…1 HOPPA ÖVER KPD!?!?!? 1 timme sedan sa CHAE: För man vet ju aldrig när man behöver en.
Neosus Postat 23 april Postat 23 april JOoo men nog vart ja nöjd med Boss pedalen! dEN ÄR UNGEFÄR 1000 GÅNGER BÄTTRE än min gamle Line6 pedalen! Line6:an duger bra att ha delay och reverb och sånt jox och sedan dist och cab simulator ur den nya pedalen! Eller först Bossen och sedan alla effekter! Och SEDAN en gnutta rocknroll gnista i det hela så det svänger så att enda håret på flinten blåser iväg åt helvete... 2
slejnard Postat 23 april Postat 23 april 2 timmar sedan sa Neosus: JOoo men nog vart ja nöjd med Boss pedalen! dEN ÄR UNGEFÄR 1000 GÅNGER BÄTTRE än min gamle Line6 pedalen! Line6:an duger bra att ha delay och reverb och sånt jox och sedan dist och cab simulator ur den nya pedalen! Eller först Bossen och sedan alla effekter! Och SEDAN en gnutta rocknroll gnista i det hela så det svänger så att enda håret på flinten blåser iväg åt helvete... Kul 🤩🤘🏻👍!
slejnard Postat 23 april Postat 23 april 25 minuter sedan sa Fidden: Jordhonans kefir. Vadan 20 minuter sedan sa Fidden: Afghan-Ernst Är 17 minuter sedan sa Fidden: Ja, om snits rann Detta 14 minuter sedan sa Fidden: Kort ek i pik (tror jag) Frågan 9 minuter sedan sa Fidden: Osedvanlig ren sans Om?
Fidden Postat 23 april Postat 23 april Just nu sa slejnard: Vadan Är Detta Frågan Om? Ja, vem knäcker nöten?
Fidden Postat 23 april Postat 23 april Jag reviderar jordhonans mejeriprodukt, på grund av att hon behövde ha ett ess i rockärmen och säger istället... Krisfondens hojar
Neosus Postat 23 april Postat 23 april Såhär låter det med trött gitarr och lite spelfel! https://www.dropbox.com/scl/fi/r02utffha7io3bzxg1t9i/Status-Quo.mp3?rlkey=jstvhqqv7f1w0y4ndzidgkg6w&st=cupzuqex&dl=0
Neosus Postat 23 april Postat 23 april 12 minuter sedan sa Fidden: Jag reviderar jordhonans mejeriprodukt, på grund av att hon behövde ha ett ess i rockärmen och säger istället... Krisfondens hojar Jag gissar på Småländska kroppkakor ska jag steka på nu! Va det rätt?
Neosus Postat 23 april Postat 23 april Just nu sa Fidden: Låter som en kul leksak Ja! Tjonga in den rätt in i datorn så får man gänska bra ljud faktiskt! Jääh!
Dark Of Light Postat 23 april Postat 23 april (redigerat) 13 minuter sedan sa Neosus: Såhär låter det med trött gitarr och lite spelfel! https://www.dropbox.com/scl/fi/r02utffha7io3bzxg1t9i/Status-Quo.mp3?rlkey=jstvhqqv7f1w0y4ndzidgkg6w&st=cupzuqex&dl=0 Ja, lite sphehlwehl är det men man kan nog få till lite Stäitöss gung av det där! De är (eller var? Har inte hört deras senare alster) ett sådant där band som på ytan förefaller spela simpel och enkel musik men ju mer man gräver... Inte lätt... Kul att du är nöjd med pedalen! Redigerat 23 april av Dark Of Light
Fidden Postat 23 april Postat 23 april 8 minuter sedan sa Neosus: Jag gissar på Småländska kroppkakor ska jag steka på nu! Va det rätt? Det är fel, men ändå så rätt på nåt sätt
Dark Of Light Postat 23 april Postat 23 april 27 minuter sedan sa Neosus: Har hört dom live för 1000 år sedan! Riktigt svängigt! Samma här! Back in the day var de riktigt bra. Innan det blev ett dansband.
CHAE Postat 23 april Trådstartare Postat 23 april 1 timme sedan sa Fidden: Jag reviderar jordhonans mejeriprodukt, på grund av att hon behövde ha ett ess i rockärmen och säger istället... Krisfondens hojar Ööh hörni, pratar @Fidden i tungor? Har han blivit frälst på riktigt nu där borta i Bibelbältet? Vänligen, Undrande
CHAE Postat 23 april Trådstartare Postat 23 april 1 timme sedan sa Neosus: Jag gissar på Småländska kroppkakor ska jag steka på nu! Va det rätt? SÅ jävla rätt!!! Småländska kroppkakor är ALLTID rätt. Sjukt mäktiga dock.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.