slejnard Postat 3 mars Postat 3 mars Gruvor är på både gott och ont. Bra att ha men ändå känns det som att det som utvinns ligger i jorden av en anledning?
slejnard Postat 3 mars Postat 3 mars 1 minut sedan sa Neosus: Tror inte Slej vill att jag kommer och dricker upp allt kaffe! Du kan få en kopp eller två!
slejnard Postat 3 mars Postat 3 mars Nähä! 😲 ska göra en sån här! https://www.arla.se/recept/knackig-blabarspaj/ 1
slejnard Postat 3 mars Postat 3 mars Jo nog äter jag palt. Lagar inte själv men köper på konditori Centrum ibland
CHAE Postat 3 mars Trådstartare Postat 3 mars (redigerat) 32 minuter sedan sa slejnard: […] God smak på den smeten. 😋 DoL-kommentar incoming in 3…2…1 Redigerat 3 mars av CHAE 2
CHAE Postat 3 mars Trådstartare Postat 3 mars 25 minuter sedan sa slejnard: Knäckig ska det va. …och då är det alltså ”julgodis” som ska in på vågrätt tolv.
CHAE Postat 3 mars Trådstartare Postat 3 mars 24 minuter sedan sa Analogfreak: Då skrev jag fel för jag skrev kulgrahn där. Aj då☹️
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.