slejnard Postat 3 januari Postat 3 januari Jobbar vidare med de nedplockade låtarna. På den här ska live-trummor. Vet inte om jag älskar stämman på refrängen. Funkar den annars?
Fidden Postat 3 januari Postat 3 januari 8 minuter sedan sa slejnard: Så du har varit i Norrland? VET DU HUR STORT DET ÄR??? 😮 Nä, men säkert flera hundra kvadratmeter! 1
Fidden Postat 3 januari Postat 3 januari Låter gött Slej! Reagerade bara på att flöjten lät lite oäkta. HAR du ingen tvärflöjt?! 😳
slejnard Postat 3 januari Postat 3 januari 7 minuter sedan sa Fidden: Låter gött Slej! Reagerade bara på att flöjten lät lite oäkta. HAR du ingen tvärflöjt?! 😳 Tack! Även om jag hade så kan jag inte spela. Min sambos dotter ska köpa o kan spela. Hon ska få spela på den. Bra idé!
slejnard Postat 4 januari Postat 4 januari ☕️ inmundigat. Idag stundar mer kaffe och även fika då vi ska på 20 års kalas. 🥳
Fidden Postat 4 januari Postat 4 januari Senast jag firade min 20-årsdag var jag nästan precis 20 år gammal.
Fidden Postat 4 januari Postat 4 januari Ska dra ner sången lite när jag fixat till det sura och det knarriga. Kanske behövs nån automatition också. SEN är den nog redo för storforat.
Fidden Postat 4 januari Postat 4 januari Men först dusch, sen handla, sen kolla skidor, sen kolla hockey, sen kolla mer hockey, sen sova.
slejnard Postat 4 januari Postat 4 januari Skippar duschen! Ska se hockey ikväll. Kalaset gick bra. Testar göra en porterstek. Det är gott! Imorn spelar bonus barnbarn hockey i Luleå. Blir kul se.
Dark Of Light Postat 4 januari Postat 4 januari 2 minuter sedan sa slejnard: Beror på vad ni säger? När DoL inte säger något får du PT. Gammalt Längstah ordspråk 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.