Fidden Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Om man bara fick ha ett mellanslag i namnet hade Dol fått heta Darko Flight. Då kunde man tro att det handlade om den där filmen där motorn trillade av ett flygplan. Kul va? 3
CHAE Postat 11 timmar sedan Trådstartare Postat 11 timmar sedan 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Reglerna i Eurovisionsschlagertävlingen ska göras om. "Man återinför även professionella jurygrupper i semifinalerna". Jag utgår från att vi är inblandade. Aber naturlich.
Fidden Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Hade varit roligare om jag skrivit "Tid för reflektion"...
Neosus Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Apropå det så är jag skitsugen på ännu en skärm. Man måste ha minst 2 st när man joxar med musik. Tycker jag! Nu vet ni vad jag tycker! Hej!
Fidden Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Ja det håller jag med om. En för mixern och en för tidslinje brukar jag köra med.
Neosus Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Vilket jox! https://www.svtplay.se/video/jQrA262/svt-nyheter-direkt/det-senaste-om-snoovadret?video=visa
Neosus Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Just nu sa Fidden: Ja det håller jag med om. En för mixern och en för tidslinje brukar jag köra med. Den jag har nu tänkte jag ha för mixer och en större till joxandet!
Dark Of Light Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan 2 timmar sedan sa Fidden: Om man bara fick ha ett mellanslag i namnet hade Dol fått heta Darko Flight. Då kunde man tro att det handlade om den där filmen där motorn trillade av ett flygplan. Kul va? 1 timme sedan sa Fidden: Reflektion på det... 57 minuter sedan sa Fidden: Hade varit roligare om jag skrivit "Tid för reflektion"... 38 minuter sedan sa Fidden: Ditt lilla skärmtroll där 37 minuter sedan sa Fidden: Ok ok, nu har jag fyllt ordvits-kvoten för i år. Du har hittat hövet förstår jag.
Dark Of Light Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan En tant höll på att bli påkörd av (en förmodad) rattdrog/fyllerist här i staden. Hon klarade sig precis. Men inte hennes hund.🙄 Bilisten smet iväg... 1
Neosus Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan SÅ tråkigt! Folk ska spärras in i lång tid framöver!
CHAE Postat 7 timmar sedan Trådstartare Postat 7 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: En tant höll på att bli påkörd av (en förmodad) rattdrog/fyllerist här i staden. Hon klarade sig precis. Men inte hennes hund.🙄 Bilisten smet iväg... Fy fan, vilket jävla as…🤬
Dark Of Light Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Ja... As finns det gott om. En svart Audi är efterlyst. Förhoppningsvis så får ordningsmakten nys på vem det kan vara... 1
Neosus Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Har ni plockat fram jul grejerna än? Btw? Frågar åt en kompis!
Fidden Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan Inte mer än balkongbelysningen. Äger bara en stjärna som jag brukar hänga i köket... Vet inte om jag gör det i år.
slejnard Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan 5 timmar sedan sa Fidden: Ok ok, nu har jag fyllt ordvits-kvoten för i år. Det har du men bonus utfaller kanske?
slejnard Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan 1 timme sedan sa Neosus: Har ni plockat fram jul grejerna än? Btw? Frågar åt en kompis! Nä men snart så. Förra året fotade jag allt så att grejerna hamnar exakt på sina platser. Gäller å göra fruntimren nöjda.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.